تمام تلاش های فرماندار املش برای ابقا در سمت فرمانداری/ کارهایی که به سرانجام نرسید!!!

هفته گذشته جعفری فرماندار املش در همایش شورای مشورتی اصلاح طلبان گیلان حضور پیدانمود که مورد بازخواست بسیاری از رسانه های کشوری قرارگرفت (که چرا مجری انتخابات در جلسه حزبی شرکت کرده است) ولی اینکارش نیز سودی برای ماندگاریش نداشت و وی بزودی از فرمانداری املش خداحافظی میکند.

تمام تلاش های فرماندار املش برای ابقا در سمت فرمانداری/ کارهایی که به سرانجام نرسید!!!

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از املش ما ، چندماهی است بحث برداشتن مهدی جعفری از سمت فرمانداری شهرستان املش نقل قول تمامی محافل سیاسی شهرستان و استان شده است.

مهدی جعفری که مهرماه سال ۹۱ فرمانداری املش را از اکبری تحویل گرفته بود ، تنها فرمانداری بود که توانست در دولت تدبیر و امید در سمتش ابقا شود.

فرماندار املش بخاطر بومی بودنش تلاش بسیاری زیادی برای اقتصاد کشاورزی املش داشت و نگاهش به سمت رونق اقتصادی خانوارهای املشی بود.

جعفری که خودش جایی گفته بود من مستقل هستم و وابستگی به اصولگرایان یا اصلاح طلبان ندارم، در سال ۹۴ دست به دامان رسانه های اعتدالگرا و اصلاح طلب شد تا که بتواند در سمتش باقی بماندولی آنهاهم نتوانستند کمکی در ادامه راه به جعفری نمایند.

یکی از رسانه های گیلان فرماندار املش را مدیری تعامل پذیر، اخلاق گرا و معتدل و همراه با دولت اعتدال خوانده بود و چندوقت بعد فرماندار املش به یکی از نمایندگان گیلان ابراز علاقه نمود و گفت:نحوه ی عملکردشان را می پسندم.

هفته گذشته هم جعفری در همایش شورای مشورتی اصلاح طلبان گیلان حضور پیدانمود که مورد بازخواست بسیاری از رسانه های کشوری قرارگرفت (که چرا مجری انتخابات در جلسه حزبی شرکت کرده است) ولی اینکارش نیز سودی برای ماندگاریش نداشت و وی بزودی از فرمانداری املش خداحافظی میکند.

مهدی جعفری در جلسه اصلاح طلبان

حال باید دید چه کسی می تواند جای خالی مهدی جعفری در سمت فرمانداری املش را پر نماید و خدمتگذار مردم شهرستان املش باشد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه