افرادی که می خواهند شعار “مرگ بر آمریکا” را حذف کنند خائن ، نادان و جیره خوار آمریکایند

امام جمعه سیاهکل: آن چیزی که آمریکاییها به دنبالش هستند این است که ما به صورت رسمی بیاییم و جلوی دوربینها به آنها دست بدهیم و پشت یک میز بنشینیم و به یکدیگر لبخند بزنیم. تماس تلفنی که با آقای روحانی نیز داشته اند بر همین مبنا بوده است.

افرادی که می خواهند شعار “مرگ بر آمریکا” را حذف کنند خائن ، نادان و جیره خوار آمریکایند

sheidaeiبه گزارش ۸دی نیوز حجت الاسلام و المسلمین محمد شیدایی امام جمعه سیاهکل در پاسخ به سوال خبرنگار درسیاهکل مبنی بر اینکه ۱۳ آبان امسال را چگونه ارزیابی می کنید گفت : ۱۳ آبان امسال بسیار پر رونق خواهد بود و به امید خداوند مشت محکمی بر دهان آمریکا و همه یاوه گویان خواهد بود.

خائن ها افرادی وابسته هستند و به دنبال تغییر اهداف انقلاب اسلامی ایران و به ذلت کشاندن کشور عزیزمان هستند و این کارشان نتیجه جیره خوار شدن آنها نسبت به آمریکا است.

وی در پاسخ به این سئوال که اهداف آنهایی که می خواهند شعار “مرگ بر آمریکا” را حذف کنند چیست اظهار کرد : افرادی که می خواهند شعار “مرگ بر آمریکا” را حذف کنند خائن و نادان هستند.

نماینده ولی فقیه در شهرستان سیاهکل ادامه داد : خائن ها افرادی وابسته هستند و به دنبال تغییر اهداف انقلاب اسلامی ایران و به ذلت کشاندن کشور عزیزمان هستند و این کارشان نتیجه جیره خوار شدن آنها نسبت به آمریکا است.

حجت الاسلام و المسلمین شیدایی تصریح کرد : افراد نادان نیز فکر می کنند که تمام مشکلات ایران به دلیل مخالفتهایش با آمریکا است و اگر ما با آمریکا دوست بشویم همه مشکلات ما برطرف و ایران به گلستان تبدیل خواهد شد. اینها نادان هستند و نمی فهمند.

وی خاطرنشان کرد : همانگونه که رهبر معظم انقلاب فرموده اند «همه کشورهای همسایه ما با آمریکا رابطه دارند ، آیا چیزی به جز ذلت ، بدبختی ، نا امنی و به جز قدم گذاشتن در مسیری که بر خلاف منافع ملت خودشان است گیرشان آمده و بالعکس ما که همیشه در مقابل زورگویی های آمریکا ایستاده ایم و به آنها “نه” گفته ایم به جز عزت ، موفقیت و سربلندی نسیبمان نشده است»

امام جمعه سیاهکل با تأکید بر این مطلب که آمریکاییها به دنبال مذاکره نیستند گفت : آن چیزی که آمریکاییها به دنبالش هستند این است که ما به صورت رسمی بیاییم و جلوی دوربینها به آنها دست بدهیم و پشت یک میز بنشینیم و به یکدیگر لبخند بزنیم. تماس تلفنی که با آقای روحانی نیز داشته اند بر همین مبنا بوده است.

آنها می خواهند با کشاندن ایران به میز مزاکره به دنیا بگویند که ما موفق شده ایم و جمهوری اسلامی ایران سرانجام از اصول خود کوتاه آمد

حجت الاسلام و المسلمین شیدایی افزود : آنها می خواهند با کشاندن ایران به میز مزاکره به دنیا بگویند که ما موفق شده ایم و جمهوری اسلامی ایران سرانجام از اصول خود کوتاه آمد و تمام گروه های مخالف آمریکا نیز بدانند ، ایران که بزرگترین مخالف ما بود کوتاه آمده و دیگر شما حرفی برای گفتن ندارید و همه قدرتها در جهان و کسانی که مدعی هستند سرانجام می بایست سر میز مذاکره با آمریکا بنشینند و شرایط آمریکا را بپذیرند.

وی تأکید کرد : تا زمانی که آمریکا شیطان بزرگ است و تمام فتنه هایی که در جهان انجام می شود را سازماندهی می کند شعار “مرگ بر آمریکا” ادامه خواهد داشت.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه