برخی اعضای شورای شهر مانند دختران در شرف ازدواج ناز می کنند!

فرماندار شفت با اشاره به لغو دو جلسه تعیین هیئت رئیسه شورای شهر شفت ، گفت: برخی از اعضای شورای اسلامی شهر شفت همانند دختران در شرف ازدواج ناز می کنند.

برخی اعضای شورای شهر مانند دختران در شرف ازدواج ناز می کنند!

به گزارش ۸دی نیوز، در یک هفته اخیر جلسه تعیین هیئت رئیسه جدید شورای اسلامی شهر شفت دو بار برگزار شد و هر دوبار با به حد نصاب نرسیدن اعضا انتخابات لغو شد .برخی از اعضا مدعی بودند که  زمان و مکان به آنها اطلاع داده نشده یا چند ساعت نزدیک به جلسه خبردار شده اند به همین منظور گفتگویی با فرماندار شهرستان شفت انجام دادیم.

یونس محمودی در گفتگو با خبرنگار ما با اشاره به مطلب فوق ، اظهار کرد: به همه اعضا جلسه از برگزاری و حضور در آن اطلاع رسانی شده بود.

وی افزود: عدم شرکت برخی از اعضا در این جلسات بدلیل تمایلات و خواهش های نفسانی این افراد بوده است.

فرماندار شفت با اشاره به تشکیل جلسه دیگری برای تعیین هیئت رئیسه شورای شهر شفت ، خاطرنشان کرد: تلاش خواهیم کرد در این جلسه با گفتگو این موضوع را حل و فصل نماییم.

وی در ادامه به جلسه شورای شهر رشت اشاره و گفت: ما در جلسه سوم همه اعضا را به اجماع و وحدت کلمه دعوت خواهیم کرد.

محمودی وصف حال اعضای شورای شهر شفت را همانند دخترانی دانست که در شرف ازدواج بوده و برای انجام این کار تمایل دارند ولی برای والدین خود ناز کرده و بهانه می آورند اما در نهایت با پادرمیانی و صحبت اطرافیان به این امر رضایت می دهند.

وی در پاسخ به این سوال خبرنگار ما که عدم حضور اعضا شورای شهر شفت برای مردم شفت سوال برانگیز بوده است، گفت: چرا مردم شهر شفت از اعضای شورای شهر خود عدم شرکت در عمران شهری را سوال نمی کنند ؟چرا مردم این شهر شورای خود را به چالش نمی کشانند ؟ چرا از آنها سوال نمی پرسند که چرا میدان و بلواری به شهر اضافه نشده و در زمینه فعالیت های عمرانی و آبادانی شهر شفت حرکتی صورت نمیدهند؟/کاسپین

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
شهروند شفت
توهین بی سابقه فرماندار [...] بی تدبیری و عدم درایت [...] کار را به اینجا کشانده کسی خط او را نمیخاند [...] حرف زشت باعث ننگ مردم شفت شد [...]باید از مردم شهرستان عذرخواهی کند
در حاشیه