اگر فتنه ای با همکاری ایران در آمریکا رخ می داد،کل دنیا ایران را نفرین می کرد+تصاویر

دبیر حزب مؤتلفه استان گیلان با بیان اینکه آمریکا از دولت ایران بابت جمع آوری تابلوهای “صداقت آمرکایی” تشکر نمود، اظهار کرد: برخی با سردادن شعار مرگ بر امریکا مخالف هستند این در حالی است که آمریکائیان عملا مرگ ایرانیان را خواستارند.

اگر فتنه ای با همکاری ایران در آمریکا رخ می داد،کل دنیا ایران را نفرین می کرد+تصاویر

به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و دانشگاه ۸دی نیوز،همایشی با عنوان “تفاوت های آمریکای دیروز با آمریکای امروز” به همت بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور رشت در سالن اجتماعات این دانشگاه برگزار شد.

حسن کربلایی دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان گیلان با بیان اینکه آمریکا از دولت ایران بابت جمع آوری تابلوهای “صداقت آمرکایی” تشکر نمود، اظهار کرد: برخی با سردادن شعار مرگ بر امریکا مخالف هستند این در حالی است که آمریکائیان عملا مرگ ایرانیان را خواستارند.

korsi-payamenoor (4)

وی با بیان اینکه تا کنون هیچ فرد ایرانی یک شخص آمریکایی را نکشته است، خاطرنشان کرد: سیاست آمریکا ضعیف کشی است و آنها تمایل دارند همه کشورها را تحت استعمار خود قرار دهند.

کربلایی با اشاره به اینکه اروپایی ها نیز از سیاست های آمریکا خسته شده اند، تصریح کرد: ما باید به دنیا ثابت کنیم که حق مسلم خود را خواستاریم.

این فعال سیاسی استان همچنین افزود: آمریکا می گوید که ایرانیان محور شرارت هستند این در حالی است که آنان شهیدان رجایی، باهنر، بهشتی و دانشمندان هسته ای را ترور نمودند. و متأسفانه با همه این وجود برخی می گویند که مرگ بر آمریکا نگویید!

korsi-payamenoor (7)

دبیر حزب مؤتلفه استان گیلان با اشاره به اینکه طبق آیات قرآن اسلام حق ندارد به دیگر ادیان اهانت کند، گفت: آمریکائیان به ادیان دیگر احترام نمی گذارند.

کربلایی با تأکید بر اینکه امروز ما از لحاظ امنیتی، پیشرفت علمی و … روی پای خود ایستاده ایم و نیازی به آمریکا نداریم، بیان نمود: آنها دوست دارند که ایرانیان بگویند ما انرژی هسته ای نمی خواهیم.

وی در ادامه ابراز نمود: اگر مذاکره ما با آمریکا برای اثبات حقانیت باشد به نتایج مطلوبی دست می یابیم ولی اگر این مذاکره به ارتباط ایران با آمریکا و بدون در نظر گرفتن حقوق ایران منجر شود، اشتباه است.

این فعال سیاسی گیلان با اشاره به اینکه آمریکا هنوز ظلم های خود علیه ایران را کنار نگذاشته است، افزود: آنهایی که به آقای روحانی رأی دادند بدانند که خود رئیس جمهور نیز به شدت مخالف ظلم های آمریکا می باشد و معتقد است که آنها جنایتکارند.

korsi-payamenoor (2)

وی در پاسخ به سوال یکی از دانشجویان مبنی بر اینکه اگر فتنه ای مثل ۸۸ در آمریکا رخ می داد و ایران هم در آن دست میداشت، آمریکا چه برخوردی با فتنه گران می کرد، تصریح کرد: اگر ایران حتی کمتر از این کار را با آمریکا انجام میداد، این کشور به قدری این موضوع را رسانه ای می کرد که کل دنیا ایران را محکوم و نفرین می نمود.

لازم به ذکر است که در این کرسی آزاد اندیشی یکی از دانشجویان با اشاره به مواضع هاشمی در خصوص حذف شعار مرگ بر آمریکا، گفت: آقای هاشمی که یکی از ارکان اصلی این انقلاب هستند گفتند آن مطلبی که در سایتشان منتشر شده بود بدون هماهنگی بوده و به این موضوع واکنش انقلابی نشان دادند.

دانشجوی دیگری در پاسخ به این اظهارات خاطرنشان کرد: کسی که شما آن را یکی از ارکان اصلی انقلاب می دانید نشان داده که توانایی اداره سایتش را هم ندارد پس چطور می خواست کشور را اداره کند؟

korsi-payamenoor (3)

korsi-payamenoor (5)

 

korsi-payamenoor (1)

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه