مسیر فیبر نوری شهرستان املش تغییر می کند

در چندسال اخیر پس از اجرایی شدن دولت الکترونیک و استفاده بسیاری از شهروندان از اینترنت ، قطعی فیبر نوری بالاخص در شرق گیلان موجبات نگرانی بسیاری از کاربران شده است.

مسیر فیبر نوری شهرستان املش تغییر می کند

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از املش ما، عدم نظارت صحیح و بی برنامگی دستگاه های مجری حفاری در شهر و روستاها باعث شده در برخی روزها کاربران دیگر نتوانند به اینترنت دسترسی داشته باشند و وقتی با پشتیبانی شرکت ارائه کننده اینترنت تماس می گیرند جوابی جز صبر در خصوص برطرف شدن مشکل قطعی اینترنت نمی شنوند.

چندی پیش هم رئیس مخابرات شهرستان املش در جلسه ای از مسیر جدید فیبر نوری املش خبر داد و گفته بود : با انتقال فیبرنوری از مسیر شلمان به املش مشکل اینترنت حل خواهد شد.

محمد جانی پور اظهار داشته بود : باتوجه به حفاری های برخی دستگاه ها در مسیر اطاقور به املش دچار پارگی فیبر نوری و قطعی اینترنت می شویم.

به گزارش خبرنگار ما هفته گذشته هم حفاری شرکت پیمانکار اداره گاز در سنگر باعث شده بود مشترکین شرق گیلانی قطعی ۶ ساعته اینترنت را شاهد باشند .

امیدواریم مدیریت بر حفاری ها توسط دستگاه های اجرایی براساس یک قانون مدون باشد نه اینکه یک روز شهرداری جاده ای را آسفالت نماید و فردایش اداره آب آنجارابرای لوله گذاری حفاری نماید.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه