پنج هزار کلاس درس در گیلان نوسازی شده است

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس گیلان اظهار کرد: از سال گذشته تا مهر امسال پنج هزار کلاس درس در گیلان نوسازی شده است.

پنج هزار کلاس درس در گیلان نوسازی شده است

به گزارش ۸دی نیوز، عمران حسن‌زاده، مدیرکل سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس گیلان در گفتگو با شبستان با اشاره به درصد نوسازی مدارس گیلان اظهار کرد: تا پیش از مهرماه امسال ۵۵۰ پروژه تحویل آموزش و پرورش شده است.
وی تعداد کلاس‎های نوسازی و تحویل شده را پنج هزار کلاس درس اعلام کرد و گفت: از ۱۰ هزار کلاس درس نیازمند نوسازی در استان گیلان، پنج هزار کلاس درس نوسازی تحویل شده، دو هزار کلاس درس در دست اقدام و سه هزار کلاس دیگر نیاز به نوسازی دارد.
مدیرکل سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس گیلان یادآور شد: پس از نوسازی، مقاوم سازی از دیگر اقدامات سازمان نوسازی مدارس گیلان بوده است.
وی با بیان اینکه سهم استان گیلان در بخش مقاوم سازی ۷۹۰ کلاس درس بوده است، خاطر نشان کرد: تاکنون ۷۶۹ کلاس درس مقام سازی شده‌اند.
حسن زاده با اشاره به افزوده شدن پایه ششم به مقطع ابتدائی، اذعان کرد: افزوده شدن پایه ششم به مدارس ابتدائی نیازمند زیرساخت‎های فیزیکی خاصی است.
وی نیاز استان گیلان به کلاس پایه ششم را یک هزار و ۳۰۰ کلاس اعلام و اظهار کرد: یک هزار و ۵۰ کلاس درس جابه جا شده تا نیاز مدارس برای کلاس پایه ششم تامین شود.
مدیرکل سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس گیلان همچنین افزود: ۱۴۰ کلاس درس از قبل آماده شده و ۵۰ کلاس نیز به همت سازمان نوسازی به صورت پیش ساخته، تهیه و در اختیار آموزش و پرورش قرار گرفت.
وی یادآور شد: در ۶۰ مدرسه نیز کلاس برای پایه ششم احداث شد.
حسن زاده در ادامه تاکید کرد: تکلیف سازمان نوسازی علاوه بر ایجاد و بازسازی مدارس، تجهیز و هوشمندسازی مدارس است.
مدیرکل سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس گیلان از هوشمند سازی ۳۰ مدرسه در سال گذشته خبر داد و گفت: در شش ماهه نخست امسال نیز ۳۰ مدرسه هوشمندسازی و تحویل آموزش و پرورش شده است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه