سارق خودرو حین سرقت در شهر رشت دستگیر شد

حوالی ساعت ۳ بامداد ماموران انتظامی کلانتری ۱۱ در حین گشت زنی نامحسوس متوجه حرکات مشکوک فردی در کنار یک دستگاه خودرو شده و با تحت نظر گرفتن وی موفق به دستگیری سارق شدند.

سارق خودرو حین سرقت در شهر رشت دستگیر شد

به گزارش ۸دی نیوز فرمانده انتظامی شهرستان رشت استان گیلان از دستگیری سارق داخل خودرو با ۵ فقره سرقت در ساعت ۳ بامداد روز جاری در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ “رحیم شعبانی” فرمانده انتظامی شهرستان رشت در مصاحبه با پایگاه خبری پلیس در تشریح این خبر گفت: حوالی ساعت ۳ بامداد ماموران انتظامی کلانتری ۱۱ در حین گشت زنی نامحسوس متوجه حرکات مشکوک فردی در کنار یک دستگاه خودروی مینی بوس شده و وی را زیر نظر گرفتند.

فرمانده انتظامی شهرستان رشت افزود: ماموران انتظامی پس از دقایقی زیر نظر قراردادن سارق متوجه شدند که وی در حال سرقت وسایل داخل خودرو می باشد که در یک اقدام غافلگیرانه سارق را دستگیر و به کلانتری منتقل کردند .

سرهنگ شعبانی با بیان اینکه متهم در تحقیقات پلیسی به ۵ فقره سرقت از داخل خودروهای دیگر اعتراف کرد، بیان داشت: اکثر این سرقت ها با بررسی های صورت گرفته توسط ماموران انتظامی به علت سهل انگاری و بی توجهی مالباختگان در نصب موارد حفاظتی از قبیل دزدگیر صورت گرفته است.

رئیس پلیس شهرستان رشت با بیان اینکه متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مقام قضایی معرفی شد، به شهروندان توصیه کرد: از نگهداری اشیاء ارزشمند و مدارک و وجه نقد درداخل خودروی خود اجتناب کرده و خودرو خود را در محلهای خلوت وکم تردد قرار ندهند.

DSC_4770

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه