اگرفتنه۸۸ در آمریکا رخ می داد فردی از فتنه گران زنده نمی ماند!

فریدون بوداغی در همایشی با عنوان عمق استراتژیک ایران درمنطقه و جهان در تالار حکمت دانشگاه گیلان :خواص بی بصیرت خواهان ارتباط با آمریکا بدانند، آمریکا دست از دشمنی با ما برنخواهد داشت و قابل اعتماد نیست.

اگرفتنه۸۸ در آمریکا رخ می داد فردی از فتنه گران زنده نمی ماند!

به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و دانشگاه ۸دی نیوز فریدون بوداغی دکترای فیزیک هسته ای، روز گذشته (چهارشنبه) در همایشی با عنوان عمق استراتژیک ایران درمنطقه و جهان که توسط بسیج دانشجویی در تالار حکمت دانشگاه گیلان برگزار شد

با اشاره به پیشرفتهای کشورمان بعد از پیروزی انقلاب و دشمنی استکبار با جمهوری اسلامی اظهارداشت:خواص بی بصیرت خواهان  ارتباط با آمریکا بدانند، آمریکا دست از دشمنی با ما برنخواهد داشت و قابل اعتماد نیست.

خواص بی بصیرت خواهان  ارتباط با آمریکا بدانند، آمریکا دست از دشمنی با ما برنخواهد داشت و قابل اعتماد نیست

وی با بیان اینکه مدتی است که آمریکا مارا به پای میز مذاکره می خواند، افزود: این محکم ترین دلیل است که نشان می دهد روش های مختلف دشمنی های آنها،شکست خورده ودنیای استکبار شکست دیگری را درمقابل ملت ما تجربه کرده است.

این کارشناس ارشد روابط بین الملل اضافه کرد: کشور ما به عنوان یک کشور آزاد خواهان ارتباط با همه ی کشورهای جهان به غیر از رژیم غاصب صهیونیستی است ولی ما شروطی برای ارتباط با آمریکا داریم که عذر خواهی دولت آمریکا ازملت ایران وبه رسمیت شناختن تمامی حقوق ملت ازجمله حق هسته ای است.

boodaghi

وی گفت:از دیگر شروط ما برای ارتباط با آمریکا،دست برداشتن آمریکا ازطرح براندازی نظام جمهوری اسلامی ودست کشیدن ازدشمنی با عراق وسوریه و مردم فلسطین است.

این کارشناس ارشد علوم سیاسی با تاکید براینکه آمریکا نسبت به ایران نفع بیشتری از ارتباط با ما می برد بیان داشت: منجلاب آمریکا در افغانستان وعراق وجنگ های طولانی مدت وسرمایه هایی که در این بین نابود شده است،باعث شده که آمریکا به ناچار به سمت ایران بیاید واین آمریکایی ها هستند که به ارتباط با ما نیاز دارند.

وی رهبری امام خمینی را در پیروزی انقلاب ،بسیار موثر خواند و اعلام کرد: اگر این رهبری در کشورهای اسلامی ازجمله مصر، وجود داشت مشکلات فعلی گریبان مردم آنجا را نمی گرفت.

 اگرفتنه  ۸۸ در آمریکا رخ می داد صهیونیستها ودولت آمریکا، فردی از فتنه گران را زنده نمی گذاشتند.

فریدون بوداغی با اعلام اینکه اگر اسرائیل ،فلسطین را اشغال کند به ماهم دست درازی می کند،تاکید کرد:صهیونیست،کثیف ترین ایدوئولوژی جهان است وصهیونیست ها براین اساس ،پلید ترن رفتارها را درکشورهای غربی انجام می دهند.

وی در پاسخ به این سوال که اگرفتنه  ۸۸در آمریکا رخ می داد دولت آمریکا با فتنه گران چه می کرد، گفت: صهیونیستها ودولت آمریکا، فردی از فتنه گران را زنده نمی گذاشتند.

اگرما ازاهدافمان کوتاه نیاییم وآنها را ادامه دهیم قدرتمندترین کشور جهان هستیم

بوداغی با تصریح براینکه اگرما ازاهدافمان کوتاه نیاییم وآنها را ادامه دهیم قدرتمندترین کشور جهان هستیم،عنوان کرد: بسیاری ازمشکلات اقتصادی ما ریشه در فرهنگ غلط  دارد و باید در باورهای فرهنگی تغییر ایجاد شود.

وی افزود: دست هایی در کشور عمداً گرانی را  رواج می دهند تا مردم از نظام زده شوند.

لازم بذکراست در ابتدای جلسه همسر آلمانی بوداغی که از محققین در زمینه علوم هسته ای و سیاست بین الملی در کشور آلمان است،به خواندن  مقدمه ای با موضوع حرکت ملی مردم در انقلاب به رهبری امام خمینی (ره) و تاثیرگزاری این انقلاب بر منطقه  و جهان استکبار به زبان انگلیسی پرداخت.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه