استیضاح وزیر اقتصاد در صحن علنی مجلس رای می آورد/ مردم واقعا گرفتارند

فضا به گونه ای است که استیضاح وزیر اقتصاد در مجلس رای می آورد و برخی از وزرای دیگر هم این شرایط را دارند.

استیضاح وزیر اقتصاد در صحن علنی مجلس رای می آورد/ مردم واقعا گرفتارند

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از دیارباران ،حسن تامینی در مورد استیضاح وزیر اقتصاد، اظهار کرد: هیچ وزیر دولتی از فهرست استیضاح مجلس خارج نیست و دولت تدبیر و امید و وزرای این دولت باوجود ارائه خدمات خوب در حوزه های مهم مانند بهداشت و درمان از این دستور خارج نیستند.

وی تصریح کرد: استیضاح وزرا در صورت کم کاری، وجود ضعف ها، کمبود ها و خلاء ها در سیستم مدیریت آن ها ، وظیفه و رسالتی مهم بر دوش نمایندگان خانه ملت است و باید در این راستا دقت لازم را اعمال کنند.

نماینده مردم رشت در مجلس با تاکید بر اینکه کارنامه وزیر اقتصاد را باید در دو وجه شخصی و حقوقی بررسی کرد، اضافه کرد: ایشان فردی علمی و توانمند است و در کار خود خبره است منتها در حوزه بانکی و اقتصادی ضعیف عملکرده و شکی در آن نیست.

وی افزود: مشکلات زیادی در شاخه های مختلف اقتصادی به ویژه در حوزه بانکی داریم.

تأمینی با اشاره به مشکلات مردم، با بیان اینکه اگر نیم نگاهی به اطراف بیندازیم می بینیم که واقعا مردم گرفتار هستند، گفت: دوسال از زمان سکانداری طیب نیا در وزارت اقتصاد گذشته و باید فکر خاصی به کار گرفته می شد.

وی با بیان اینکه شمار زیادی از موسسات مالی و اعتباری وجود دارد که تکلیف آنها مشخص نیست، ابراز کرد: یک روز می گویند سود بانکی را داریم پائین می آوریم و مصوبه ای می دهند و مردم در بلاتکلیفی مطلق به سر برده و بانک ها پاسخگو نیستند.

تامینی در تشریح آینده کاری وزیر اقتصاد دولت یازدهم، خاطرنشان کرد: فضا به گونه ای است که اگر وزیر اقتصاد در جریان استیضاح در صحن علنی مجلس شورای اسلامی حاضر شوند، استیضاح ایشان رای می آورد و برخی از وزرای دیگر هم این شرایط را دارند و تعاملاتشان را باید بیشتر کنند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه