امروز من با لباس بسیجی بعنوان یک سرباز کوچک در برابر تهاجم اقتصادی استاده ام + تصاویر

سخنگوی دولت تلاش در جهت رفع تورم و ایجاد اشتغال در کشور اصلی ترین انتظار مردم از دولت دانست و گفت: همه ی جناحها باید باهم همفکری کنند که چطور می تونیم مطالبات و احتیاجات مردم را برآورده نماییم.

امروز من با لباس بسیجی بعنوان یک سرباز کوچک در برابر تهاجم اقتصادی استاده ام + تصاویر

به گزارش ۸دی نیوز، محمدباقر نوبخت پس از خطبه های نماز جمعه شهر رشت در بین دو نماز ضمن گرامیداشت و تکریم مقام والای  شهیدان رجایی و باهنر با یاد کردن سوگند برای خدمت بیشتر به مردم و با تاکید بر مسولیت پذیری خود در دولت یازدهم اظهارکرد:با یک تقسیم کار در هفته دولت  خادمان ملت  در دولت تدبیر و امید در مراسم پر معنویت نماز جمعه در اقصی نقاط ایران حضور می‌یابند.

سخنگوی دولت با تاکید بر اینکه در اولین سفر رسمی استانی خود به گیلان با حضور در گلزار شهدای رشت ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهدا، تجدید میثاقی با شهدا در راستای حفظ نظام جمهوری اسلامی ایران انجام داده است افزود: بنده متعهد می شوم که خود را صمیمانه  وقف مردم نماییم.

معاون برنامه‌ریزی ونظارت  راهبردی رئیس جمهورافزود: من  در آخرین فصل زندگی خود قرار دارم و چه خوب است که از این فصل برای خدمت به مردم ایران و گیلان استفاده کنم.

وی با ایراد سوگند در این خصوص که عدالت و اخلاق را در توزیع اعتبارات لحاظ کرده و نظارت دقیق اعمال نماید افزود: اگر انصاف و واقع‌بینی در کارها صورت گیرد با توجه به استعداد گسترده شاخص معتبری برای رسیدگی ایجاد می‌شود.

nobakht2

نوبخت با اشاره به تهاجم های دشمنان در طول ۳۴ سال از عمر انقلاب و تحمیل جنگ به ایران و ترور شخصیتهای فرزانه و فرهیخته این مرزو بوم افزود: اکنون دشمن با تمام توان یک حمله و جنگ اقتصادی را علیه ایران آغاز کرده است.

وی گفت : دیروز با همرزمان شهیدم لباس رزم بر تن داشتم و امروز لباس بسیجی من به عنوان یک سرباز کوچک در برابر تهاجم اقتصادی است.

نوبخت  تصریح کرد : استراتژی تدافعی دولت یازدهم در برابر دشمنان بهبود معیشت  مردم است.

وی در همین رابطه افزو د:توجه به اینکه در قانون بودجه امسال اضافه کردن ۳۸ درصد قیمت حامل‌های انرژی به دولت تحمیل شد اما ریالی به آن اضافه نکردیم تا بار گرانی بر دوش مردم سنگینی نکند.

سخنگوی دولت خاطرنشان کرد: یش‌بینی می‌شود امسال برای تأمین منابع ۲۱۰ هزار میلیارد تومانی درآمد کشور کسب نشود و ما برای جلوگیری از تحقق نیافتن اجرای پروژه‌های عمرانی لایحه اصلاحیه بودجه ۹۲ را تهیه کردیم و بودجه ۹۳ نیز برای نخستین بار قبل از آذر ماه امسال به مجلس معرفی می‌کنیم.

معاون برنامه‌ریزی ونظارت  راهبردی رئیس جمهوربا تاکید بر اینکه تصمیم‌گیری درباره مشکلات گیلان باید بدون گرایش‌های سیاسی انجام شود،یکی شدن جناحهای سیاسی در کشور در راستای توسعه ایران اسلامی را مورد تاکید قرارداد و ابراز نمود : هم اکنون زمان آن رسیده که  برای احترام به خون شهدا و ارامش روح حضرت امام (ره) جناحهای سیاسی اختلافات را کنار بگذارند و تنها به توسعه کشور توجه کنند.nobakht3

وی تاکید کرد: مطمئن باشید که یک کلمه از حقیر در جهت مذلت هیچ جناح سیاسی نخواهید شنید.

نوبخت تلاش در جهت رفع تورم و ایجاد اشتغال در کشور اصلی ترین انتظار مردم از دولت دانست و افزود: همه ی جناحها باید باهم همفکری کنند که چطور می تونیم مطالبات و احتیاجات مردم را برآورده نماییم.

 

nobakht4

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه