تا آمریکا آدم نشود شعار “مرگ بر آمریکا” باقی خواهد ماند + تصاویر

هامون محمدی در صبحگاه مشترک ایثار و شجاعت بسیج دانش آموزی استان با تأکید بر اینکه شعار مرگ بر آمریکا باید بماند و با تصریح بر اینکه حمله و جنایت جزء برنامه های آمریکاست افزود: ما طبق فرمایش حضرت امام با آمریکا ارتباط برقرار نخواهیم کرد چراکه نشانه های آدمیت را در آنها ندیده ایم

تا آمریکا آدم نشود شعار “مرگ بر آمریکا” باقی خواهد ماند + تصاویر

به گزارش خبرنگار سرویس ایثار و مقاومت ۸دی نیوز  سردار هامون محمدی فرمانده سپاه قدس استان گیلان در صبحگاه مشترک ایثار و شجاعت بسیج دانش آموزی استان با اشاره به مقام والای  شهید فهمیده و با تاکید بر اینکه شهدا با ایثار و از خود گذشتگی خود  معادلات ریاضی و هندسی جهان را برهم زده اند افزود: شهدا اگر چه زندگی کوتاهی داشتند اما اثر گذاری زندگی آنها به بزرگی تاریخ است

وی باتاکید بر اینکه شعار مرگ بر آمریکا باید بماند افزود: ما طبق فرمایش حضرت امام با آمریکا ارتباط برقرار نخواهیم کرد چراکه نشانه های آدمیت  را در آنها ندیده ایم.

  basij00001

basij00004

وی با تصریح بر اینکه حمله و جنایت جز برنامه های امریکاست بیان کرد: پیروزی انقلاب اسلامی قطعاً منافع آنها را خدشه دار کرده است و دست آنان را از ذخایر خاورمیانه کوتاه ساخته و انقلاب ما چهره  زشت استکبار را در جهان نمایان کرده است.

فرمانده سپاه قدس استان گیلان دلیل پیروزی و ماندگاری انقلاب ایران را داشتن رهبر و پیروی از ولایت فقیه عنوان کرد و گفت: اگر انقلاب اسلامی رهبر نداشت در بسیاری از رویدادها ( مثل امروز جامعه که برخی را هیجان زده کرده و سعی می کنند جامعه را به سمت  استکبار بکشانند) معلوم نبود سرنوشت انقلاب به کدام سمت می رفت.

 basij00003

وی با اشاره به عدم وجود ثبات سیاسی در افغانستان  و اینکه روزی افغانستان جزء  خاک ایران محسوب می شد  اظهار کرد: ایران اسلامی در هیچ جنگی وارد نشد مگر برای دفاع از حقوق ملت و منابع ملی کشور و این نشانه پایمردی بر اصول اعتقادی ملت ایران است.

محمدی با یادآوری این نکته که بخش اعظمی از نیروی جبهه در دوران دفاع مقدس را  دانش آموزان تشکیل می دادند  متذکر شد: امروز دانش آموز بسیجی باید در تمامی میادین ممتاز و الگو باشد.

وی با اشاره به غیرت جوانان و نوجوانان بسیجی  ایران اسلامی در دوران دفاع مقدس خاطرنشان کرد: اعتقاد و شجاعت نوجوانان بسیجی برای پایداری از ارزش های اسلامی و دفاع از ناموس در دنیای امروز دهان به دهان می چرخد.

به گزارش ۸دی نیوز در این مراسم زنگ ایثار و شجاعت به مناسبت آغاز هفته بسیج دانش آموزی توسط هامون محمدی  فرمانده  سپاه قدس گیلان ،زنگ استکبار ستیزی و مرگ بر آمریکا توسط ایوب نجف زاده مدیر کل آموزش و پرورش گیلان و زنگ پدافند غیر عامل  توسط عباس بایرامی ، معاون اجرایی و مسئول بسیج اقشار نواخته شد.

basij00006

basij00007

  در این مراسم  بسیجیان از جلو جایگاه رژه رفته و سپس از بسیجیان دانش آموز نمونه استان تقدیر شد .

basij00005

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه