هیوندا نخرید، پراید گزینه مناسب تری است!/ بررسی دو دیدگاه + تصاویر

پایگاه بین المللی کاروفیل لیستی از ده خودرو ارایه کرده است که در آن مصرف کنندگان را از خرید این ماشین ها منع کرده است. در ادامه بخشی از لیست با دلایل این پایگاه آمده است.

هیوندا نخرید، پراید گزینه مناسب تری است!/ بررسی دو دیدگاه + تصاویر

به گزارش سرویس بین الملل ۸دی نیوز، پایگاه بین المللی کاروفیل لیستی از ده خودرو ارایه کرده است که در آن مصرف کنندگان را از خرید این ماشین ها منع کرده است. در ادامه بخشی از لیست با دلایل این پایگاه آمده است.

 

اولین خودرو  Scion IQ محصول تویوتا می باشد. پایگاه کاروفیل درباره این خودر نوشت: “اگر به دنبال خودرویی هستید که به راحتی بتوانید آن را در شهر پارک کنید انتخاب خوبی است. اما باید چند نکته را در نظر بگیرید. اگرچه این خودرو چندین کیسه هوا دارد ولی امنیت تنها در این مورد خلاصه نمی شود. پایداری سر پیچ ها، وزن و استحکام از دیگر گزینه های امنیت می باشند.این ماشین به اندازه ی کافی برای اتوبان و رانندگی طولانی مدت خوب نیست چرا که با شتاب کمی که این ماشین دارد سبب می شود که هنگام سبقت گرفتن دچار استرس شوید و همچنین صدای این ماشین هنگام شتاب گرفتن مقداری زیاد است. در داخل ماشین از پلاستیک زیادی استفاده شده است.”

البته ناگفته نماند که با در نظر گرفتن همه ی این مشکلات کوچک ،باید ذکر شود که تمام این ده خودرو مورد اشاره از خودروهای باکیفیت کشورهای اروپایی محسوب میشوند و ایرادات مورد اشاره از مشکلات معمول در خودروهای استاندارد و روز دنیا میباشند که این معایب هرگز به قیمت جان راننده و سرنشین تمام نمیشود .با این حال باز میبینیم پایگاه خبری کاروفیل پیشنهاد میکند که بهتر است این خودروها از طرف مشتریان و مردم خریداری نشود  و آنچه که تعجب دارد این است که در داخل کشورمان خودروسازانی مانند ایران خودرو و سایپا علی رغم ارائه خودروهای بی کیفیت و ناامن و قدیمی والبته گران مانند :پژو ۴۰۵ و پراید ،باز هم به مردم سفارش میکنند که از این محصولات بخیرید .در این میان کمپین “خودروی صفر نخرید” هم نتوانسته مدیران این دو خودروساز بی کیفیت و گران را متنبه سازد .

1

ماشین دیگری که این وب سایت بررسی کرده است، Vauxall (Opel) Adam محصول شرکت اپل است.

23 4 5

 

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
ناشناس
این کجاش اختصاصیه!!
در حاشیه