تجلیل از بازیگران دوره ی طاغوت و سکوت وزارت ارشاد!/تصاویر

دو تن از بازیگران فیلم‌های مبتذل دوران طاغوت، بدون دعوت قبلی و به صورت خودسر! در چهاردهمین جشن انجمن منتقدان تئاتر حضور یافتند.

تجلیل از بازیگران دوره ی طاغوت و سکوت وزارت ارشاد!/تصاویر
به گزارش ۸دی نیوز ،دو تن از بازیگران فیلم‌های مبتذل دوران طاغوت، بدون دعوت قبلی و به صورت خودسر! در چهاردهمین جشن انجمن منتقدان تئاتر حضور یافتند.
حضور دو بازیگر فیلم‌های مبتذل قبل از انقلاب از حواشی دوره اخیر جشن انجمن منتقدان خانه تئاتر بود. از جمله این افراد می‌توان از ناصر ملک مطیعی و نصرت وحدت، بازیگران مستهجن‌ترین فیلم‌های طاغوتی یاد کرد که در این مراسم روی صحنه حاضر شدند و به آنها جوایزی را اهدا کردند.
ناصر
ناصر ملک مطیعی بازیگر سرشناس آن دوران و بازیگر آثاری چون “قیصر”، “طوقی” و “سلطان صاحبقران” و همچنین نصرت ا.. وحدت کمدین آن روزگار برای اولین بار بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در یک محفل رسمی آن هم جشن منتقدان خانه تئاتر روی سن آمدند.
در همین رابطه عباس غفاری، کارگردان چهاردهمین دوره جشن انجمن منتقدان تئاتر و عضو هیئت مدیره این انجمن اظهار داشت: آن دو نفر به طور رسمی از طرف ما دعوت نشده بودند، بلکه همراه با یکی از افراد مدعو، در این برنامه حاضر شدند!
وی در پاسخ به این سوال که چرا بازیگران فیلم‌های غیراخلاقی روی صحنه مراسم جشن منتقدان تئاتر حضور یافتند هم گفت: متأسفانه در میان مراسم، یکی از هنرمندان، در موقع اهدای جایزه به یکی از برگزیده‌ها، اسم آن دو نفر را آورد و خواستار حضور آنها روی صحنه شد.
گفتنی است در این مراسم، مسعود رایگان با توصیف دو بازیگر سینمای طاغوت به دو «سلطان» خواستار حضور آنها روی صحنه شده بود. همچنین محمد سریر آهنگساز  هم در این مراسم آرزو کرد که شرایطی فراهم شود که نصرت‌الله وحدت، بازیگر فیلم‌های کمدی پیش از انقلاب  بار دیگر در صحنه تئاتر کشور حضور یابد.
شایان ذکر است تاکنون وزارت ارشاد هیچ واکنش رسمی نسبت به این اقدام اشتباه انجمن منتقدین به عمل نیاورده است.
ناصر ملک مطیعی بازیگر سرشناس آن دوران و بازیگر آثار مبتذلی چون “قیصر”، “طوقی” و “سلطان صاحبقران” و همچنین نصرت ا.. وحدت کمدین آن روزگار برای اولین بار بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در یک محفل رسمی مورد تقدیر قرار گرفتند./تصاویر
ناصر2ناصرملک مطیعی
5iqck6xxpeb7oyhz27tناصرملک مطیعی در فیلم های دوره ی طاغوت
430207_461125827_8
نصرت وحدت
وحدت
n00062582-r-b-006
نصرت وحدت در فیلمهای سراسر ابتذال قبل از انقلاب
vahdatپوستر فیلم نردبان ترقی

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
محمد
سلام، این چهره واقعی پشت نقاب اعتدالیون است، یعنی ليبراليسم با همه ابعاد آن ولی با تابو شکنی در عرصه های مختلف براى اخوت با شیطان و با شعار عقلانيت، که منظور شان ارضاء غرایز و تقویت بعد شهوانی انسان هاست و شریعت (دین) و متافیزیک هم در حد نیاز همان انسان محوری مکتب لبیرالسم، تاکید بر پایه کمال شهوانی! انسان ها.
الکی خوش
کی به کیه، یهو دیدی وزارت ارشاد بابت زحمات لیلا فروهر و جنیفر لوپز به خاطر چند دهه خدمت به مردم دنیا در مسیر تعالی هرچه بهتر انجام ورزش کمر! تقدیر و تشکر به عمل آورد
دیبا
از افتخارات سینمای ایران و منطقه هستند شما فیلم نمی فهمی چیه
ناشناس
این بازیگران مردم همین مملکت هستند چشمهاتون رو باز کنید نه امریکایی نه اسراییلی نه دشمن نه غریبه هستند از همین مردم و مملکت هستند اگر اشتباه کردن توبه کردن و تکرار هم نشده !!شما فکر میکنید بازیگران الان پاک ومقدس هستند همه ما انسان و خطا کاریم
روشن
سلام، عزیز من بحث سر جهان بینی این نگاه به هنر است که ریشه در اومانیسم بمعنای دوری انسان و جامعه از تعالیم الهی را هدف گذاری کرده و ما امروز می بینیم که هالیوودیسم چگونه آنرا عملیاتی کرده و دیروز و امروز چه کسانی همین مسیر را بی کم و کاست در کشورهای نظير ایران دنبال میکنند.
کارسناس
دیدن فیلم ها قصیر واصفهان هیتلر و مشکا اقای اعتماد ونردیان ترقی ادم به ازادی دردوران گذشته ایران درمورد عاشق شدن پی می برد من باورنمی کنم اما خوش میاد قدیم ها به زندگی قشنگ عاشق می شدند دوست دارم با اووحدت بابت زندگان وسپاسگزاری وتشکرکنیم
م
قدیم ها خیلی خوب بود
ناشناس
خدا شما را لعنت کنه مگه میاد اون زمان ها
ناشناس
شما فیلم مستهجن و مبتذل ندیدین که به بازیگران سینمای آن روزگاران میگین بازیگران فیلم های مستهجن!متأسفم برای کسی که این مقاله رو نوشته و همچنین روزنامه ی اطلاعات که توهین کرد به چنین بازیگرانی
در حاشیه