سی ان ان دایه مهربان تر ازمادر شد!

عکسی که پدر مهاجر اهل سوریه را در حال فروش خودکار به تصویر کشیده است خبرساز شده است. این پدر، دختر بچه ای به بغل دارد و در خیابانی در شهر بیروت مشغول به فروش خودکار است.

سی ان ان دایه مهربان تر ازمادر شد!

به گزارش سرویس بین الملل ۸دی نیوز؛ عکسی که پدر مهاجر اهل سوریه را در حال فروش خودکار به تصویر کشیده است خبرساز شد. این پدر، دختر بچه ای در بغل دارد و در خیابانی در شهر بیروت مشغول به فروش خودکار است.

سیمونارسن یک فعال نروژی این تصویر را منتشر کرد و باعث شد تا توجه رسانه ها و مردم به این پدر سوری جلب شود. در مصاحبه ای که وی با سی ان ان داشته است گفت: “تصویر ،سرشار از احساس است و شما در آن تنها یک نگاه در چهره ی پدر و نحوه ی خودکار به دست گرفتنش را می بینید. گویی که آن خودکارها تنها دارایی اش در زندگی می باشد.”

گفتنی است که پس از انتشار این تصویر، طی چند ساعت درخواستهای زیادی از سراسر دنیا مبنی بر کمک به این پدر سرازیر شد. همچنین به سرعت کمپینی برای کمک به مهاجر سوری تشکیل شد و در ۲۴ ساعت، سه هزار نفر حدود هشتاد هزار دلار کمک مالی کردند.

سی ان ان در تیتر نخست خود نوشت :«عبدل، پدر ۳۵ ساله اهل سوریه در مصاحبه خود گفت: قصد دارد با این پول دو فرزندش را به مدرسه بفرستد و نیز به دیگر پناهندگان کمک کند. او یکی از ۴ میلیون پناهندگان ثبت نامی برای اردن و ترکیه و لبنان است.»

Untitled

با توجه به این که این عمل کاملا پسندیده از جانب جهانیان انجام شده است ولی نگاه موشکافانه به مسببین و دلیل آوارگی این خیل عظیم مردم بسیار ضروری تر می نماید. دخالت های آمریکا و کشور های عربی حاشیه خلیج فارس در موضوع داخلی سوریه و دامن زدن به آشوب ها بخشی از دلایل این موضوع می باشند.

وجود گروهک های تروریستی تکفیری که گروه وحشی داعش سنبل و سردمدار این مجموعه است عامل دیگری در ایجاد ناامنی منطقه و بروز این ناگواری ها در کشور سوریه است که ردپای آمریکا و دیگر کشور های غربی در پیدایش و پرورش آنها مشاهده میشود. باید اشاره نمود که شکاف فکری و عملی بین دولتها و مردم کشور های غربی به شدت قابل مشاهده است .

cnn

ظاهرا خبرگزاری سی ان ان فراموش کرده که عامل این همه بدبختی ، جنایت و ویرانی در سوریه همان کشورهایی هستند که در پشت پرده از گروههای افراطی تکفیری و سلفی حمایت میکنند و این خبرگزاری آمریکایی چنانچه قصد انعکاس مشکلات مردم سوریه را دارد باید ازچهره ی واقعی عاملان و حامیانی که از مسببین اصلی جنگ و خشونت در سوریه و عراق هستند پرده بردارد.

 

 

 

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
موسوی
میبینم که 8دی داره به سمت بین المللی شدن گام برمیداره،خب الحمدالله
رضا
سی ان ان هم سگ دست آموز خودشونه
مهندس قره گوزلو
کمپین ما "همه عبدل هستیم" کلید خورد.
سیدجواد
لعنت خدا بر آمریکا و اسرائیل که موجب پدید آمدن این بدبختی ها شدند
حسن زاده
نمیدونم شما 8 دی نیوزی ها چرا همه چی روسیاه و سفید میبینید؟ خب سی ان ان بد کاری کرده یه کار خیر انجام داده که باعث شده در عرض 24 ساعت این آقا این همه پول به دست بیاره؟ همه چیزو شماها سیاسی میبینید
نگار
حالا بعضیا هی بگن باید با کدخدا کنار اومد، کدخدا این بلارو سرکشورشون آورده ها
در حاشیه