جمله به جمله فرمایشات امام خامنه ای را بر روی چشم می گذاریم/ ولایت ایشان بر ما تعبدی است

نماینده حزب الله لبنان با تأکید بر اینکه ولایت ما از امام خامنه ای به عنوان ولی امر مسلمین جهان، تعبدی است، گفت: ولایت فقیه برای ما ولایتی با اطاعت کامل و بدون شک، تردید و شرط می باشد.

جمله به جمله فرمایشات امام خامنه ای را بر روی چشم می گذاریم/ ولایت ایشان بر ما تعبدی است

سید عبدالله صفی الدین در گفتگو با خبرنگار سرویس بین الملل ۸دی نیوز پیرامون مبحث ولایت فقیه و جایگاه آن در لبنان اظهار کرد: حضرت امام موسی صدر قبل از پیروزی انقلاب اسلامی ایران زحمات بسیار زیادی در لبنان می کشید تا اینکه به دست رژیم وقت لیبی ربوده شد. بعد از این امر که موجب ناراحتی و عصبانیت شدید مردم گشته بود، زمزمه ولایت فقیه از ایران به گوشمان رسید که مردم لبنان نیز استقبال خیلی خوبی کردند.

نماینده حزب الله لبنان در ایران با بیان اینکه ولایت فقیه یعنی نیابت از صاحب الزمان(عج)، خاطرنشان کرد: شما بدانید که اگر حزب الله لبنان و هریک از جوامع اسلامی توانست کاری انجام دهد و در مقابل رژیم منحوس اسرائیل پیروز شود، دلیل این عزت، تعبد به ولایت فقیه است.

وی با تأکید بر اینکه ولایت ما از امام خامنه ای به عنوان ولی امر مسلمین جهان، تعبدی است، ابراز نمود: ولایت فقیه برای ما ولایتی با اطاعت کامل و بدون شک، تردید و شرط می باشد.

 6546456

صفی الدین در ادامه افزود: حتی اگر اجرای بعضی از فرمایشات ولایت برایمان سخت و دشوار باشد ولی وقتی ایشان امر می کنند بدون هیچ تردیدی انجام می دهیم و جمله به جمله ایشان را بر روی چشم می گذاریم.

نماینده حزب الله لبنان در ایران همچنین اذعان نمود: از حضرت امام خمینی(ره) در گذشته و هم اکنون نیز از امام خامنه ای همیشه برکت، خیر، سعادت، عزت و سربلندی برای خود دیده ایم.

وی با اشاره به جهان پس از مرگ گفت: وقتی که انسان از دنیا می رود در قبرستان از وی می پرسند ولی تو که بود؟ این نشان از اهمیت اطاعت از ولی فقیه دارد.

نماینده حزب الله لبنان با بیان اینکه روایت داریم که فرموده اند “من مات و لم یعرف امام زمانه مات میته جاهلیه”، تصریح کرد: یعنی کسى که بمیرد و نشناسد امام زمانش را همانا با مرگ در جهالت مرده است. از این حدیث مشخص است که عمل به ولایت معادل عمل به اسلام است.

صفی الدین خاطرنشان کرد: بنده به عنوان یکی از بچه های حزب الله لبنان تجربیاتم را عرض می کنم؛ در روزهای سخت و طاقت فرسای جنگ با رژیم اسرائیل، چون که به طور کامل از ولایت اطاعت کردیم، خدا همه سختی ها را برایمان آسان کرد.

وی در پایان ابراز نمود: یقین دارم هرکس از امام خامنه ای حفظه الله اطاعت می کند حتما در دنیا و همچنین در محضر خدا عزیز خواهد شد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
مجمدرضا
زنده باد مقاومت حزب الله درود برسیدحسن نصرالله مرگ برآل سعود و آمریکا
کریمی
حزب الله پیروز است اسرائیل نابود است
در حاشیه