خودروهای مدل بالای مسئولین نیازی به CNG ندارد

شاید ماشین های مدل بالا و شیشه های دودی آن جلوی دیدن واقعیت ها که مردم و اقشار ضعیف جامعه را با آن در گیر کرده سخت کند و این هرگز با شعار عدالت محوری نظام اسلامی و جدیت رئیس جمهور برای خدمت رسانی به مردم در تضاد است.

خودروهای مدل بالای مسئولین نیازی به CNG ندارد

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از رصد رودسر، طی تماس ها مکرر شهروندان رودسری از تعطیلی جایگاه سوخت رودسر و مشکلات آنها بخصوص در بخش حمل و نقل عمومی تلاش کردیم این موضوع را پیگیر شویم.

تغییر الگوی مصرف خودروها از اوایل دهه ۸۰ در کشور با توجه به سیاست های محیط زیستی و نبود مشکلات تحریمی برای این سوخت پایدار دولت ها را برای حمایت از آن تشویق کرد.

البته با توجه به بد عهدی خودروسازان در تحویل خودروهای دو گانه سوز یا پایه گاز سوز از طرفی و از سوی دیگر عدم حمایت های واقعی از بخش خصوصی برای ساخت جایگاه های سوخت گاز مشکلات این حوزه را دو چندان کرد.

در شهرستان ها وظیفه ساخت جایگاه های سوخت CNG با توجه به گردش مالی بالا و توانایی جذب سرمایه اولیه برای ساخت شهرداری ها را برای مشارکت و ورود در این عرصه تشویق می کرد.

ولی این حوزه هماننده دیگر بخش ها که دچار مشکلات پیچیده و به پشتوانه سرمایه های دیگر بخش های درآمدی دچار مدیریت ضعیف و ناکار آمد شد نتوانست به اهداف سیاست گذاری شده دست یابد.

شهرستان رودسر دارای ۶ جایگاه سوخت گاز بوده که در بخش مرکزی جایگاه سوخت آن توسط شهرداری رودسر احداث شده و مسئولین شهری با مصاحبه پی در پی جایگاه سوخت را دارای درآمد بالا و توانمند در پرداخت بدهی های خود می دانستند.

ولی امروز بیش از ۶۰ روز از تعطیلی جایگاه سوخت رودسر می گذرد و فعالین شبکه حمل و نقل رودسر برای سوخت خود به جایگاه شلمان رفت و آمد می کنند که این عامل نارضایتی این قشر زحمتکش شده است.

با توجه به مشکل جایگاه CNG  کلاچای شهرداری کلاچای در گفت و گو با خبرنگار رصدرودسر از آغاز بکار دوباره این مرکز خدماتی ظرف ۷۲ آینده خبر داد و افزود: شرکت متعهد گارانتی جایگاه سوخت گاز به دلیل سفارش خارج از کشور برای قطعه خراب شده را دلیل تاخیر در تعمیر دستگاه های جایگاه ارائه کرده است.

رودسر به عنوان شهر بزرگ این شهرستان که دارای ۲ جایگاه سوختCNG بوده که یکی از آن بصورت متناوب بسته و سختی کار در گرمای تابستان را برای رانندگان حمل نقل داخل شهر را دو چندان کرده است.

شاید ماشین های مدل بالا و شیشه های دودی آن جلوی دیدن واقعیت ها که مردم و اقشار ضعیف جامعه را با آن در گیر کرده سخت کند و این هرگز با شعار عدالت محوری نظام اسلامی و جدیت رئیس جمهور برای خدمت رسانی به مردم در تضاد است.

بی تدبیری مسئولین در املش هم باعث نارضایتی مردم شده است

تنها جایگاه سوختCNG (پمپ بنزین) شهر رانکوه یک خط در میان تعطیل (به علت بدهکاری) می شود. به همین علت همشهریان دچار مشکلات زیادی شده اند.
عدم رسیدگی به این موضوع از سوی مسئولین ذیربط موارد زیر را به ذهنمان می رساند:

آیا دیدن صف های بلند خودرو و تلف شدن وقت مردم صحنه ای تکراری و دیگر حس عذاب وجدان برای مسئولین به همراه ندارد؟؟؟؟؟!!!!!

آیا مسولین مرتبط با این موضوع ماشین گاز سوز ندارن!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟

آیا از این جایگاه استفاده نمی کنند !!!!!!!!؟؟؟؟؟؟

آیا تعطیلی جایگاه سوخت برای چندین بار برایشان اهمیت چندانی ندارد؟؟؟؟

علت این تعطیلی های موقت ولی پی در پی که منجر به کلافگی و سر در گمی همشهریان در طول روز می شود چیست؟

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه