برخی مسئولان برای دشمن خوراک خبری تهیه می کنند

امام جمعه ماسال ضمن انتقاد شدید نسبت به هجمه‌های اخیر برخی مسئولان به شورای نگهبان گفت: چرا یک عده هجمه‌هایی علیه شورای نگهبان انجام می‌دهند و خوراک خبری برای دشمن فراهم می کنند.

برخی مسئولان برای دشمن خوراک خبری تهیه می کنند

به گزارش ۸دی نیوز، حجت الاسلام و المسلمین سید هادی موسوی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه ماسال ضمن تبریک هفته دولت و با اشاره به گزارش عملکرد فرماندار شهرستان اظهار داشت: گزارش عملکرد فرماندار محترم به معنی این نیست که همه خدمات دولت در شهرستان ذکر شده است بلکه این خدمات بسیار بیشتر از این موارد است اما با وجود این، هیچ منتی بر سر مردم نیست بلکه مردم به تعبیر رهبر انقلاب کارفرما و دولتمردان کارگزار هستند و این مسئولان هستند که باید فرمان بر باشند.

وی افزود: مسئولان در حد توان و محدودیت ها، منابع و امکانات به مردم خدمات ارایه می‌کنند و این خدمات در شرایطی انجام می‌شود که از سوی دشمن محدودیت ها و تحریم‌هایی برای ما اعمال می شود.

امام جمعه ماسال روحیه انقلابی و طلب رضایت خداوند را دو ویژگی مهم شهیدان رجایی و باهنر عنوان کرد و گفت: مسئولان نیز باید این ویژگی ها را در خود تقویت کنند و بنا به توصیه رهبر انقلاب به اهداف امام (ره) ایمان داشته باشند و روحیه خدمتگزاری به مردم، مردمی بودن و نشست و برخاست با آنها را بیش از پیش تقویت نمایند.

حجت السلام موسوی یکی از برکات انتخابات و تغییر و تحول را ایجاد روحیه امید و نشاط در مردم دانست و اظهار کرد: مسئولان باید این نشاط و امید را با ارایه گزارش عملکردها تقویت نمایند.

وی تأکید کرد: مهم ترین نکته را که دولت مردان باید در آن مراقبت داشته باشند این است که مواظب باشند جامعه و مسئولان را دو قطبی نکنند تا همدلی و همزبانی بصورت عملی در جامعه نمود پیدا کند. البته این به آن معنا نیست که کسی از دولت انتقاد نکند و جامعه ای که در آن انتقاد وجود نداشته باشد به حالت سکون در خواهد آمد و همه مسئولان فکر می کنند که تمام کارها را به درستی انجام می دهند.

امام جمعه ماسال با انتقاد از سیاهنمایی فعالیت های دولتی توسط یکی از فعالان سیاسی کشور اظهار کرد: چرا باید یک فرد مسئول بگوید دولت در هفته دولت هیچ پروژه ای جز افتتاح بی بی سی ندارد. معلوم می شود این اظهار نظر از سر قرض ورزی سیاسی و تخریب بوده است و ما باید بدانیم دولتی که مورد حمایت رهبری است شرعا باید مورد حمایت ما نیز قرار بگیرد.

نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان گیلان با اشاره به تخریب های اخیر علیه شورای نگهبان گفت: در گوشه و کنار شنیده می شود که برخی مسئولان هجمه هایی علیه شورای نگهبان وارد می کنند که این اعمال بر خلاف منطق، عقل و شرع است و این افراد باید بدانند شورای نگهبان سوپاپ اطمینان نظام است و این نهاد تنها قانون را اعمال و رعایت می کند و ما بارها دیده ایم که در جاهایی که مقداری رأفت به خرج داده شده، چه مشکلات و گرفتاری هایی برای مملکت ایجاد شده است.

حجت الاسلام موسوی افزود: شورای نگهبان تنها در جمهوری اسلامی وجود ندارد بلکه به اسم های مختلف در دیگر کشورها نیز وجود دارد و تخریب این شورا شرعا و عقلا حرام است.

وی ادامه داد: چرا باید یک عده ای در داخل هجمه هایی علیه شورای نگهبان وارد کنند و خوراک خبری برای بیگانگان فراهم نمایند.

امام جمعه ماسال، توجه به خطر نفوذ دشمن به نظام را مهم و جدی دانست و افزود: دشمن در تلاش است از هر دریچه وارد کشور شود و ضربه بزند و ما باید مراقب باشیم درگیر الفاظ آنها نگردیم./ماسال نیوز

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه