امنیت و جان مردم باید در «زیپ لاین» تضمین شود

حجت الاسلام عبدالله زاده خطیب جمعه لاهیجان گفت:ما هم در کنار مردم مخالف راه اندازی این گونه پروژه ها نیستیم،ولی باید با محکم کاری،امنیت آرامش و جان مردم باید تضمین شود.

امنیت و جان مردم باید در «زیپ لاین» تضمین شود

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از لاهیجان، حجت الاسلام احمد عبدالله زاده پاشاکی با اشاره به راه اندازی پروژه تفریحی زیپ لاین در لاهیجان و شایعات مطرح شده پیرامون این موضوع با بیان اینکه مردم در ارتباط با خرج های صورت گرفته برای این پروژه نگران هستند افزود:شهرداری در یک قرارداد با شرکت خصوصی زیپ لاین را راه اندازی کرده است.

خطیب جمعه لاهیجان با بیان اینکه درصدی از درآمد پروژه زیپ لاین به صورت صعودی طی پنج سال به حساب شهرداری لاهیجان واریز می شود افزود:بعد از پنج سال همه امتیازات این پروژه در اختیار شهرداری لاهیجان قرار می گیرد.

خطیب جمعه لاهیجان با اشاره اینکه در گزارش شهرداری و شورای شهر به بنده گفتند که در فضای مجازی شایعاتی مبنی برگیر کردن خانمی در زیپ لاین و یا سقوط کابل زیپ لاین پخش شده است افزود:بر طبق این گزارش چون پروژه در حال نصب است،این خرابکاری به وجود آمده است.

وی با بیان اینکه توصیه ما به مسئولین ذیربط این است که محکم کاری کنند و اصول،جنبه امنیتی و حفاظتی را رعایت کنند افزود:ما در کنار شهروندان مخالف پیشرفت شهر،اگر منافاتی با دستورات دینی نداشته باشد نیستیم؛اما امنیت ،آرامش و جان مردم باید تضمین شود.

حجت الاسلام عبدالله زاده با اشاره به اینکه پاکدامنی برای جوانان امری ضروری و لازم است افزود:آنانی که در کوچه و خیابان با دوچرخه سواری های دو یا چند نفره،رانندگی بدون حجاب اسلامی و عدم رعایت حجاب رفتار میکنند دهن کجی و بی احترامی به اسلام می کنند.

خطیب جمعه لاهیجان با بیان اینکه متاسفانه سفارت خانه انگلیس در این کشور بازگشایی شد با اشاره به اینکه ما مخالف ارتباط و تعامل با کشورهای دیگر نیستیم افزود:حمایت انگلیس از نویسنده کتاب آیات شیطانی،مشارکت موثر در تحریم ها علیه ایران،مشارکت فعال در فتنه ۸۸ تنها بخش کوچکی از خباثت های انگلیس است.

وی با اشاره به انفجار دفتر نخست وزیری توسط منافقین کوردل و شهادت رجایی و باهنر با بیان اینکه کودتا،اغتشاش،جنگ،ترور و جنگ نرم از ابزارهای دشمن برای ضربه به انقلاب اسلامی است گفت:دشمنان بارها و بارها خصومت و کینه خود را از ملت ایران به اثبات رساندند.

عبدالله زاده با بیان اینکه دشمن اگر بهشتی،رجایی،باهنر و مطهری ها را به شهادت رساند با افکار این بزرگان چه خواهد کرد افزود:با تفکر نمی شود مبارزه کرد چون این فکر وعمل است که باقی می ماند.

خطیب جمعه لاهیجان با اشاره به هفده هزار شهید ترور در ایران با بیان اینکه این شهیدان غیرازشهدای هشت سال دفاع مقدس هستند گفت:آن کسانی که ترورها را انجام میدادند امروز در کشورهای غربی آزادانه زندگی می کنند و اسمشان نیز از لیست تروریست ها خارج شده است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه اساس نقشه استعمارگران و استکبار در دو حوزه ایجاد اختلاف و نفوذ استوار است افزود:دشمن با ایجاد اختلافات مذهبی سعی در راه اندازی برادرکشی بین شیعه و سنی است تا هدف شوم خود را در ایران نیز اجرا کند،اما از بصیرت بالای ملت ایران غافل است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه