همکارانتان طوری پلاکاردهای ضد استکباری را پاره می کردند که گویا استحاله ای در آرمان های نظام رخ داده است!

متاسفانه عملکرد دولت یادآور بازگشت دوران اقتدارگرایی و بستن دهان منتقدان در دهه هفتاد است؛ آن زمانی که به نام توسعه انتقادات مردمی زیر چرخ رفتارهای دولت سازندگی له می شدند

همکارانتان طوری پلاکاردهای ضد استکباری را پاره می کردند که گویا استحاله ای در آرمان های نظام رخ داده است!

بسیج دانشجویی ۸ دانشگاه بزرگ تهران با صدور نامه‌ای خطاب به عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور نسبت به عملکرد وزارت کشور در قبال برخورد با دانشجویان انتقاد کردند. 

جناب آقای رحمانی فضلی، وزیر محترم کشور

 عملکرد ماههای اخیر شما و تضادهای آشکاری که میان شعارهای دولت و عملکرد وزارت کشور وجود دارد، ما را بر آن داشت که تذکرهایی را پیرامون رفتار وزرات کشور در قبال فرزندان انقلاب به جنابعالی بدهیم.

 متاسفانه عملکرد دولت یادآور بازگشت دوران اقتدارگرایی و بستن دهان منتقدان در دهه هفتاد است؛ آن زمانی که به نام توسعه انتقادات مردمی که زیر چرخ رفتارهای دولت سازندگی له می شدند؛ سانسور میشد و در دوران اصلاحات تخریب شخصیت از سوی رسانه های زنجیره ای به جای پاسخ به منتقدان در دستور کار قرار گرفته بود گویا شعار پذیرش صدای منتقدان برای دوران انتخابات است و هنگام صدارت مانند شعارهای اقتصادی دولت فراموش شده است و این موضوع نگرانی جامعه را به شدت برانگیخته است.

 جناب آقای رحمانی فضلی

 متاسفانه رفتارها و برخوردها با دانشجویان انقلابی که گروهی مرجع و پیشرو برای دستیابی به آرمان های انقلاب اسلامی هستند، به هیچ وجه متناسب با جایگاه دولت جمهوری اسلامی نیست. برای درج در تاریخ جنبش دانشجویی و یادآوری به شما نمونه های از آن را ذکر می کنیم.

 همکاران جنابعالی هنگامی که  دانشجویان دلسوز و انقلابی در فرودگاه مهرآباد به حضور فابیوس وزیر امور خارجه فرانسه – فردی که در پرونده خون های آلوده دست داشته است و کشوری که میزبان گروهک منافقین است- اعتراض داشتند؛ به نحوی با این قشر دلسوز جامعه رفتار کردند که گویی دشمنان قسم خورده نظام رو به روی آنان قرار دارند و طوری پلاکارد های ضد استکباری را پاره می کردند که گویا استحاله ای در آرمان های نظام رخ داده است و در صبح همان روز نیروهای انتظامی در درب دانشگاه امام صادق(ع) حاضر می شوند و با تهدید مانع حرکت به سمت فرودگاه مهرآباد می شوند.

 چند روز گذشته هم برگی درخشان در کارنامه اعمال دولت یازدهم رقم خورد که می توان آن را به مجموعه انتقاد ناپذیری و حمله های گازانبری دولت نسبت به دانشجویان بیفزاید؛ در زمانی که رهبر معظم انقلاب از مقابله با نفوذ دشمنان در ساختار کشور خبر می دهند، تدبیر دولت اقدام به بازگشایی سفارت انگلستان است، کشوری که رفتارهای ضد ایرانی آن برای همگان هویدا است و در آخرین مورد ضد امنیت ملی در فتنه ۸۸ رخ داد مسلما  مردم و دانشجویان دلسوز و انقلابی برای احیای گفتمان انقلاب اسلامی و بازگشت دولت به ریل اصول انقلاب در مقابل سفارت روباه پیر اعتراض کردند اما نیروهای انتظامی از هیچ اقدامی برای هتک حرمت مردم دلسوز و انقلابی فروگذاری نکردند. توهین، ضرب و شتم و دستگیری افرادی که شعار مرگ بر انگلیس و مرگ بر آمریکا میدادند؛ هرچند با صبر و متانت دانشجویان همراه شد ولی از این به بعد تحمل تکرار توهینها و نقدناپذیر پذیرفتنی نیست زیرا سکوت در برابر خفقان دولت یازدهم به معنا عدول از اصول جنبش دانشجویی است.

وزیر محترم کشور

 هرچند بارها سخنان شما باعث خوشحالی دشمنان انقلاب اسلامی شده است مانند اظهارات شما درباره پولهای کثیف و ماشینهای وارداتی میلیاردی کمیته امداد که در این موارد معذرت خواهی کرده اید و اشتباه را بر گردن رسانه ها انداخته اید و همچنین متاسفانه شاهد آن هستیم افرادی که در فتنه ۸۸  به مبارزه با جمهوریت نظام پرداختند حالا در قامت حزبی سیاسی با مجوز وزارت کشور مجددا به دنبال ماجراجویی هستند اما امیدواریم با تجدیدنظر نسبت به رفتار با دانشجویان انقلابی، ایجاد فضای بسته در جامعه به کارنامه اشتباهات شما افزوده نشود.

 ما وظیفه خود می دانیم که هرگاه دولت یازدهم از ریل اصول انقلاب اسلامی خارج شد، دولت را با یادآوری ،به ریل انقلاب برگردانیم چرا که امر به معروف و نهی از منکر جزء اصلی ترین وظایف هر مسلمانی است؛ حتی اگر دولت به رفتارهای تمامیت خواهانه خود ادامه بدهد.

 ما فرزندان معنوی امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری هستیم و از تهدیدهای دشمنان و عوامل ناآگاه داخلی هراس نداریم.

والسلام علی من اتبع الهدی

سایه مقام معظم رهبری مستدام باد

هشت بسیج دانشجویی بزرگ تهران

/رجانیوز

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه