اقتدار موشکی ایران ‌بازدارنده است

امام جمعه رشت گفت: دشمنان بدانند اقتدار موشک‌ها و ارتش جمهوری اسلامی بازدارنده است و اگر دشمنان بخواهند به ایران حمله کنند با خاک یکسان می‌شوند.

اقتدار موشکی ایران ‌بازدارنده است

به گزارش هشت دی نیوز، آیت‌الله زین‌العابدین قربانی امروز در نماز جمعه رشت با اشاره به گرامیداشت هفته دولت اظهار کرد: شهیدان باهنر و رجایی از دولتمردان با فضیلت و با تدبیر بودند.

وی به تلاش دشمنان برای استحاله اسلام اشاره کرد و افزود: دشمنان می‌خواهند جامعه را به مسیری هدایت کنند تا برای آنها ضرر نداشته باشد.

خطیب جمعه رشت از پژوهش ۱۴ ساله آیه‌های قرآن در زمینه آیین زندگی خبر داد و گفت: نتیجه پژوهش‌ها در ۱۲ جلد منتشر شده و آنها که می‌گویند اسلام برای امروز نیست، بروند آیه‌های قرآن درباره روش زندگی را مطالعه کنند.

وی در ادامه با بیان اینکه آمریکا و رژیم صهیونیستی ادعا می‌کنند تمام گزینه‌ها از جمله گزینه نظامی روی میز است، تصریح کرد: دشمنان بدانند اقتدار موشک‌ها و رزمندگان جمهوری اسلامی بازدارنده است و اگر بخواهند به ایران حمله کنند تل‌آویو با خاک یکسان می‌شود و پایگاه‌های آمریکا در منطقه آسیب سخت می‌بینند.

قربانی به مذاکره جمهوری اسلامی با شش کشور قدرتمند جهان اشاره کرد و یادآور شد: جمهوری اسلامی ایران توانسته است به قدرت‌های دنیا بقبولاند که به دنبال سلاح هسته‌ای نیست.

وی با اشاره به برنامه‌های استکبار جهانی اظهار کرد: استکبار جهانی به دنبال همگانی کردن ترور در دنیا‌ست.

امام جمعه رشت جنایات داعش، تکفیری، سلفی‌ها و … را سبب شرمندگی اسلام و مسلمانان دانست و گفت: استکبار می‌خواهد اسلام را با چهره خشن در دنیا معرفی کند.

وی از تنظیم سندی توسط آیت‌الله مکارم شیرازی مبنی بر مطابق نبودن اقدام‌های داعش و تکفیری‌ها با موازین اسلامی خبر داد.

قربانی با اشاره به شهادت شهیدان رجایی و باهنر توسط منافقان تصریح کرد: دشمنان تصمیم گرفتند نخبگان نظام اسلامی را از بین ببرند و بهترین فرزندان انقلاب را ترور کردند.

وی به تلاش دشمنان در ساقط کردن نظام اسلامی اشاره کرد و افزود: رجایی و باهنر از شهدای برتر جمهوری اسلامی هستند و شهادت باهنر استخوان بنده را سوزاند، دشمنان انسان‌های با فضیلتی را از ما گرفتند.

خطیب جمعه رشت ‌به جمع‌بندی مذاکرات هسته‌ای اشاره کرد و یادآور شد: برخی تصور کردند پس از جمع‌بندی مذاکرات هر کاری می‌خواهند انجام می‌دهند اما باید بدانند جمهوری اسلامی ‌هرگز اجازه هوس‌بازی به احدی را نمی‌دهد.

وی با بیان اینکه استکبار به فکر کوچک کردن کشورهای اسلامی به‌ ویژه سوریه، عراق و یمن است، متذکر شد: مقام معظم رهبری، رئیس جمهور و مسئولان جمهوری اسلامی از یکپارچگی کشورهای اسلامی حمایت می‌کنند./فارس

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه