دنیای استکبار می داند اگر کوچکترین غفلتی کند تلاویو و حیفا رانابود می کنیم+ تصاویر نماز جمعه

نماینده ولی فقیه در گیلان گفت: تجهیز نظامی و برخورداری از قدرت پیشرفت نظامی از وظایف دولت اسلامی است چراکه اگر دولتی اسلحه های مدرن و نیروهای رزمی کارآمد نداشته باشد لقمه راحتی برای دشمنان اسلام خواهد شد

دنیای استکبار می داند اگر کوچکترین غفلتی کند تلاویو و حیفا رانابود می کنیم+ تصاویر نماز جمعه

 به گزارش ۸دی نیوز، آیت الله زین العابدین قربانی در خطبه های نماز جمعه شهر رشت ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و با اشاره به جایگاه و وظیفه دولت در نظام الهی و با تاکید بر لزوم مقابله با دشمنان داخلی و خارجی ،سارقان ،پخش کنندگان مواد مخدر در کشور ،ناامن کنندگان محیط جامعه و.. را نمونه هایی از دشمنان داخلی عنوان کرد و افزود: دولت باید با نیروهای تربیت شده انتظامی و نظامی جلوی اینگونه از افراد را بگیرد تا آرامش و امنیت در زندگی مردم جاری شود.

وی با بیان این مطلب که امروز دشمنان خارجی هر لحظه بر علیه کشورهای اسلامی عربده سر می دهند و به کشورهای اسلامی بدون قانون حمله می کنند تصریح کرد: تجهیز نظامی و برخورداری از قدرت پیشرفت نظامی از وظایف دولت اسلامی است چراکه اگر دولتی اسلحه های مدرن و نیروهای رزمی کارآمد نداشته باشد لقمه راحتی برای دشمنان اسلام خواهد شد.

نماینده ولی فقیه در گیلان با تصریح بر اینکه امروز دولت جمهوری اسلامی ایران قادر است  تا فاصله ۲۰۰۰ کیلومتری را با موشک های پیشرفته مورد هدف قرار دهد خاطرنشان کرد: این خود دلیل محکمی است که چشم طمعه دشمنان اسلام برای حمله به ایران هر روز ضعیفتر و ناامید تر شود.

امام جمعه رشت با تاکید بر اینکه امروز دنیای غرب تنها به فکر غذای جسم ملت خود است و روح و معنویت را به دست فراموشی سپرده است بیان کرد: در حکومت اسلامی تعلیم و تربیت ،اخلاق ،فرهنگ ومعرفت در بالاترین سطح در میان ملت دنبال می شود.

آیت الله قربانی  دلیل نظارت دولت در طرز پوشش  مردم و نظارت بر اجرای حجاب در جامعه را جلوگیری از رواج بی عفتی و جلوگیری از ایجاد فساد در جامعه عنوان کرد و گفت : نداشتن اخلاق اسلامی ،رحم  وروح خیر خواهی جامعه را به سراشیبی سقوط و انحطاط می کشاند.

وی با تاکید بر اینکه وقتی که جمهوری اسلامی برنامه خود را براساس ولایت فقیه و قانون اساسی از شریعت اعلام می‌کند همه دنیای استکبار به وحشت می افتد افزود: حدود ۳۴ سال است که استکبار به مبارزه بر علیه ایران ادامه می دهد اما خو شبختانه روز به روز نور انقلاب اسلامی ایران مشعشع تر و دنیاگیر تر می شود.

نماینده ولی فقیه در استان  با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدار چند روز قبل ایشان با هیات دولت افزود: مقام معظم رهبری بر اقتصاد ،درآمد و اشتغال مردم تاکید فراوان داشتند.

نماینده ولی فقیه در گیلان با تاکید بر اینکه اگر کشوری بودجه اقتصادی کافی نداشته باشد قادر به مانور نیست گفت: ایران زمینه های اقتصادی فراوانی دارد منبع درآمد کشور تنها گاز و نفت نیست ،معادن و موقعیتهای کشاورزی و گردشگری از امتیازات ایران است که ان شاء الله دولت کریمه با برنامه ریزی و تدبیر این امور را در نظر خواهد گرفت.

وی با انتقاد از وضعیت نابسامان دو رود خانه گوهر رود و زرجوب شهر رشت ابراز نمود : آنقدر مواد شیمیایی و مسموم کننده در این رودخانه ریخته شده است که صید و صیادی و حیات د ر آنها از بین رفته است و در تابستان بر اثر فاضلابهایی که به این رود خانه ها می ریزد ساکنان مجاور به دلیل بوی تعفن منطقه ناچار به مهاجرت می شوند.

امام جمعه شهر رشت با اشاره به اسیبهایی که به کشاورزی گیلان وارد شده اذعان کرد : در گذشته ۷۰ درصد جمعیت در روستاهای گیلان و ۳۰ در شهر ها ساکن بودند اما امروز ورق برگشته ایجاد رغبت در مردم برای زندگی در روستاهها از وظایف دولت است.

وی با اشاره به اوضاع نابسامان اقتصادی افغانستان و دیگر  کشورهای اسلامی ابرازنمود: مملکت اسلامی نباید فقیر باشد چراکه این امر در میان مسلمان ناامیدی ایجاد می کند که دنیا بازیچه ابرقدرتهاست

نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به تحولات منطقه و سوریه افزود: امروز طبق قانون جنگل امریکا ،اسرائیل ،انگلیس ،فرانسه  با ادعای اعمال مواد شیمیایی توسط  دولت سوریه، به این کشور  اعلان جنگ کرده اند و در مقابل در خواست دلیل سوریه ، بر این ادعا هیچ دلیل نیاورده اند.

وی با تاکید بر اینکه دنیای استکبا ر به دنبال بهانه است خاطرنشان کرد : با اعلام پوتین مبنی بر اینکه اگر سوریه مورد حمله قرار گیرد ما نیز عربستان را که شریان حیات غرب است مورد حمله قرار می دهیم و حمایت جهان اسلام و ایران مبنی بر نابودی تاسیسات اسرائیل لحن امریکا عوض شد و گفت هنوز تصمیم نگرفته ایم.

ایت الله قربانی تاکید کرد: دنیای استکبار می داند اگر کوچکترین غفلتی کند ما نیز  تلاویو و حیفا را نابود خواهیم کرد. 

IMG_4510

  IMG_4517

IMG_4528

IMG_4532

IMG_4528

IMG_4517

IMG_4513

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه