حضور بازیکن خودکشی کرده داماش در تمرین پرسپولیس

بازیکن سابق پرسپولیس که چند هفته پیش دست به خودکشی زده بود، در تمرین امروز سرخپوشان حاضر شد.

حضور بازیکن خودکشی کرده داماش در تمرین پرسپولیس

به گزارش ۸دی نیوز، تمرین روز سه‌شنبه تیم فوتبال پرسپولیس با حضور همه بازیکنان این تیم و انجام کارهای سبک تاکتیکی برگزار شد.

 

بازیکنان پس از دویدن و گرم کردن بدن‌های خود با دستور کادرفنی تا انتهای تمرین، فوتبال بازی کردند. در این بخش کری‌هایی که بازیکنان برای هم خواندند جالب توجه بود.

 

غلامرضا رضایی برخلاف روزهای قبل در تمرین پرسپولیس حضور یافت و در کنار سایر بازیکنان در همه بخش‌ها شرکت کرد. او پس از صحبتی که با علی دایی انجام داد قرار است به صورت توافقی در پایان نیم فصل از جمع سرخپوشان جدا شود. همچنین مهرداد کفشگری به دلیل مصدومیت در تمرین امروز اختصاصی کار کرد. میثم حسینی و پیام صادقیان نیز در بخشی از تمرین با حضور در کلینیک ورزشگاه درفشی‌فر برای بررسی احتمال مصدومیت خود زیر نظر پزشکان رفتند. صادقیان به دلیل آسیب در بازی با راه‌آهن سورینت در تمرین صبح شرکت نکرد و منتظر اعلام نظر پزشکان باشگاه درباره میزان آسیب دیدگی‌اش است.

 

کریم باقری که برای تماشای بازی امشب تیم ملی نوجوانان برابر نیجریه به امارات رفته، به همراه سعید شیرینی و محمد پنجعلی غایبان تمرین امروز بودند. مجتبی محرمی هم به مدت نیم‌ساعت با توپ دور زمین راه می‌رفت. میلاد غریبی نیز با تاخیر در تمرین حاضر شد.

 

سعید حلافی، بازیکن سابق پرسپولیس که این فصل در داماش گیلان بازی می‌کند و طبق گفته خودش دو هفته پیش در اثر برخی مشکلات خودکشی کرده بود، قصد داشت به تمرین وارد شود اما پس از اینکه مسوولان حراست او را نشناختند از روی سکوها نظاره‌گر کار سرخپوشان شد.

 

علی دایی در بیشتر زمان تمرین امروز روی نیمکت نشسته بود و مشغول به مطالعه روزنامه‌ها بود.

 

حدود ۳۰ تماشاگر در تمرین امروز حاضر بودند و کار سرخپوشان را از نزدیک دیدند./ ایسنا

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه