از روبان‌داری رئیس اداره تا تذکر امام‌جمعه به رئیس اداره‌ای دیگر در آستانه‌اشرفیه/ تصاویر

دومین برنامه در نخستین روز از هفته دولت اختصاص به دیدار مسئولین شهرستان با امام‌جمعه آستانه‌اشرفیه داشت که این دیدار به دلیل عدم هماهنگی با انتظار مسئولین پشت در ب بسته مسجد جامع همراه شد.

از روبان‌داری رئیس اداره تا تذکر امام‌جمعه به رئیس اداره‌ای دیگر در آستانه‌اشرفیه/ تصاویر

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از آستان خبر، دومین برنامه در نخستین روز از هفته دولت اختصاص به دیدار مسئولین شهرستان با امام‌جمعه آستانه‌اشرفیه داشت که این دیدار به دلیل عدم هماهنگی با انتظار مسئولین پشت در ب بسته مسجد جامع همراه شد.

photo_2015-08-24_16-16-42photo_2015-08-24_16-17-09 photo_2015-08-24_16-17-16

طبق ساعت درج‌شده در برنامه ارائه‌شده از سوی فرمانداری آستانه‌اشرفیه ساعت زمان دیدار با امام‌جمعه شهرستان ۱۰ صبح بود که به دلیل حضور زودتر از موعد مسئولین با درب بسته مسجد جامع مواجه شدند.

نکته حالب در این دیدار و بنا بر اظهارات امام‌جمعه عدم اطلاع امام‌جمعه از دیدار با مسئولین بوده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمد ساجدی در این دیدار با اشاره به نشست خود با برخی مسئولین پیرامون مطرح کردن مشکلات مردمی و تأکید وی بر رفع آن خطاب به رئیس مربوطه شهرستان گفت: بنده در آن جلسه مشکلات مردمی را بیان کردم نه مشکلات شخصی و این درحالی است که رئیس مربوطه در تماس با بنده خواستار رفع مشکلات احتمالی شخصی از سوی بنده شد.

پس از پایان این جلسه و با تغییر برنامه شاهد افتتاح گلزار شهدای پنچاه بودیم که این برنامه جایگزین بدرقه از کاروان راهیان نور شد که فردا صورت خواهد گرفت.

در گلزار شهدای پنچاه نیز با توجه به تغییر برنامه تنها شاهد حضور کاروان مسئولین شهرستان بودیم نه استقبال مردمی که این مورد در چند سال اخیر در افتتاح پروژه‌های مختلف در مناسبت‌های مختلف به امری عادی تبدیل شده است.

نکته جالب این مراسم نگه داشتن روبان توسط رئیس سازمان میراث فرهنگی بود که به دلیل نبود جای کافی روبان بر دست صف کاروان مسئولین برای حضور در پشت روبان را به جلو هدایت کرد.

IMG_9349 IMG_9345

گفتنی است در بنری که در این مکان از شهدای گرانقدر نصب شده بود جای عکس شهید ابراهیم شاهوی همانند شهید گمنام از گل لاله استفاده شد.

IMG_9352

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
جوان
ماشا الله به امام جمعه
در حاشیه