تشکر وزیر بهداشت از دکتر پیروز در اینستاگرام + عکس

وزیر بهداشت در آستانه روز پزشک به نزد استادش رفت و از او خواست تا چشمانش را معاینه کند.

تشکر وزیر بهداشت از دکتر پیروز در اینستاگرام + عکس
به گزارش ۸دی نیوز به نقل از لاهیجان، ظهر چهارشنبه دکتر پیروز استاد پیشکسوت چشم پزشکی چشمان وزیر بهداشت را معاینه و اعلام کرد در سلامت کامل است.

به همین مناسبت حسن قاضی‌زاده هاشمی، وزیر بهداشت در صفحه شخصی اینستاگرامش نوشت: «استاد من، دکتر محمدصادق پیروز، پزشک حاذق و خوشنام و نیکوکاری است که عمده درآمد خود را صرف امور خیر نظیر مدرسه سازی و ساخت مراکز درمانی کرده و امروز به مدد دعای خیر مردم در ۹۲ سالگی، همچنان سالم و پر انرژی در مطب قدیمی اش در محله منوچهری طبابت می کند.

در آستانه روز پزشک،توفیق داشتم خدمت استاد برسم. دیدن کتابخانه خاطره انگیز و ابزار کار استاد، چنان ذوق زده ام کرد که خواستم چشمهای مرا، همچون سال های دور شاگردی، معاینه کند. استاد با خوش رویی پذیرفت و بعد از معاینه فرمود که چشمهایم سالم اند!

هیاهوی خبرنگاران جوان، مطب آرام او را حسابی شلوغ کرده بود اما با حوصله به سوالات آنان نیز پاسخ می داد و آخر هم ما میهمانان ناخوانده اش را بزرگوارانه و با جمله «این طبیب پیر را خوشحال کردید» بدرقه کرد.

به راستی موجب افتخارند پزشکان خوشنام و اساتید برجسته ای که نه فقط در طب، که در مردانگی و مردم داری و اخلاق و نیکوکاری هم سرآمدند.»

farhangnews_141440-405578-1440223053 farhangnews_141440-405579-1440223053

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه