فولاد ذوب شد/ خط و نشان شاگردان دایی به آبی های پایتخت

تهران – تیم پرسپولیس تهران جمعه شب با پیروزی پرگل مقابل صدرنشین لیگ برتر فوتبال باشگاه های ایران به استقبال شهرآورد پایتخت رفت.

فولاد ذوب شد/ خط و نشان شاگردان دایی به آبی های پایتخت

به گزارش۸دی به نقل از ایرنا، در این دیدار که با حضور بیش از ۳۰ هزار تماشاگر در ورزشگاه آزادی تهران برگزار شد، تیم پرسپولیس با نتیجه ۳-۱ فولاد خوزستان را در هم کوبید تا با یک پیروزی روحیه بخش به مصاف استقلال تهران، رقیب سنتی خود برود.
گل های این دیدار را فرزاد حاتمی در دقیقه ۵ (گل به خودی)، سید جلال حسینی در دقیقه ۶ و سید مهدی سید صالحی در دقیقه ۶۹ برای پرسپولیس و اسماعیل شریفات در دقیقه ۴+ ۹۰ برای تیم فولاد خوزستان به ثمر رساندند.
امید عالیشاه هافبک جوان تیم پرسپولیس در دقیقه ۷۶ با دریافت کارت رزد دوم، از زمین بازی اخراج شد.
در نیمه نخست، بازیکنان تیم پرسپولیس بر خلاف دیدارهای گذشته خود در لیگ برتر، شروع طوفانی مقابل صدرنشین لیگ برتر داشتند، به طوری که در دقیقه ۵ بر روی یک ضربه ایستگاهی، سانتر رضا حقیقی، اشتباه ارشاد یوسفی دروازه بان فولاد خوزستان و ضربه سر حاتمی (گل به خودی) به گل زود هنگامی دست یافتند.
حملات بازیکنان پرسپولیس از جناح ها ادامه یافت، به طوری که سرخ پوشان در دقیقه ۱۱ صاحب یک ضربه کرنر شدند که حسینی مدافع پیش تاخته این تیم با ضربه سر، صدرنشین لیگ برتر را غافلگیر کرد.
شاگردان حسین فرکی سرمربی تیم فولاد خوزستان بعد از آن که، از شوک ۲ گل تیم پرسپولیس خارج شدند، حملات پراکنده ای را در اواسط نیمه نخست بر روی دروازه حریف طراحی کردند، اما نتوانستند تهدید جدی بر روی دروازه نیلسون کوریا سنگربان سرخ پوشان ایجاد کنند تا با شکست راهی رختکن شوند.
در نیمه دوم بازیکنان پرسپولیس با پرس در یک سوم خط میانی تیم حریف، سعی داشتند بازی را کنترل و با پیروزی زمین را ترک کنند.
بازی تک ضرب، منطقی و هوشیارانه سرخ پوشان در نیمه دوم باعث شد تا فولادی ها نتوانند موقعیت خطرناکی را بر روی دروازه حریف ایجاد کنند.
اما بازیکنان پرسپولیس در این نیمه بر روی ضد حملات سرعتی، چند فرصت گلزنی به دست آوردند که در دقیقه ۷۶ بر روی پاس عرضی پیام صادقیان و شوت سید صالحی به سومین گل خود رسیدند و پرگل ترین پیروزی فصل خود را در ورزشگاه آزادی تهران جشن گرفتند.
در اواخر این بازی، سید صالحی در موقعیتی تک به تک با دروازه بان فولاد قرار گرفت اما ارشاد یوسفی ضربه مهاجم پرسپولیس را دفع کرد تا سید صالحی نتواند سومین گل فصل خود را به ثمر برساند.
اما در وقت های اضافی این دیدار، اسماعیل شریفات با شوتی سنگین دروازه نیلسون کوریا سنگربان تیم پرسپولیس را باز کرد تا طلسم گل نخوردن سرخ پوشان در ورزشگاه خانگی در فصل جاری لیگ برتر شکسته شود

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه