تا قبل از سال ۲۰۲۵ در بیت‌المقدس خواهیم بود

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: ما تا قبل از سال ۲۰۲۵ در بیت المقدس خواهیم بود.

تا قبل از سال ۲۰۲۵ در بیت‌المقدس خواهیم بود

به گزارش هشت دی نیوز به نقل از نسیم، سردار نقدی در گفتگوی اختصاصی با شبکه تلویزیونی المیادین با تاکید بر حفظ آرمان های انقلاب اسلامی ایران تاکید کرد: ما تا قبل از سال ۲۰۲۵ در بیت المقدس خواهیم بود.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: از فلسطین تا یمن مقابله با آمریکا ادامه دارد. آمریکا و اسرائیل برخی گروه ها را برای عملیات تروریستی آموزش می دهند و از آن ها حمایت می کنند.

وب افزود: ملت ایران متحد است و دارای ارزش هایی است که هیچ گاه از آن ها دست نخواهد کشید. پیروزی نتیجه وحدت داخلی در ایران و میان مسلمانان است. سیاست ایران دفاع از وحدت، دفاع از فلسطین و حق حاکمیت کشورهای اسلامی است. ایران به هیچ وجه طرح هایی را که برای تقسیم کشورهای اسلامی وجود دارد برنمی تابد.

سردار نقدی گفت: ما به کسانی که تصور می کنند اقتصاد ایران از هم فرو می پاشد می گوییم که این امر، صرفاً خیالی واهی است. انقلاب اسلامی ایران مسیر خود را تغییر نخواهد داد و تاکید می کنم که ما قبل از سال ۲۰۲۵ در بیت المقدس خواهیم بود.

وی ادامه داد: رابطه ما با مقاومت فلسطین، رابطه ای عقیدتی است و نه تاکتیکی. رژیم سعودی ملت خود را سرکوب می کند و به همکاری با آمریکا و اسرائیل می پردازد. در صورتی که آل سعود توبه کنند ما آماده ایم با آن ها همکاری کنیم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین، با اشاره به نحوه تعامل ایران به همسایگانش در منطقه گفت: اگر ایران می خواست در بحرین مداخله کند بحران این کشور را طی دو هفته پایان داده بود. ایران در کشورهای حوزه خلیج فارس مداخله نظامی نمی کند. اگر ایران در کشورهای حوزه خلیج فارس مداخله نظامی کرده بود اوضاع این کشورها به گونه ای دیگر بود.

وی افزود: مستشاران نظامی ما به درخواست سوریه، عراق و لبنان در این کشورها حضور پیدا کرده اند. ما با توجه به توان و تجربه های زیادی که در زمینه نظامی و برقراری امنیت و مبارزه با تروریسم داریم به این کشورها مشاوره می دهیم.

“آمریکا پس از آنکه نتوانست خواسته های خود را در منطقه تحقق ببخشد درصدد تقسیم منطقه بر آمده است. باید از کسانی که از تروریسم حمایت می کنند بپرسیم با سوریه چه می خواهند بکنند. باید مشکلات در سوریه با گفتگو حل شود و ایران از زمان آغاز بحران در سوریه این راه حل را پیشنهاد کرده بود.”

وی با اشاره به اینکه پس از پیروزی های حزب الله، اسرائیل تکفیری ها را بر سر کار آورد تا در منطقه هرج و مرج و ناامنی ایجاد کنند گفت: ما کشورهای حوزه خلیج فارس را عامل اصلی حمایت از گروه های تروریستی نمی دانیم بلکه عامل اصلی حمایت از گروه های تروریستی اسرائیل است.

سردار نقدی تأکید کرد: ملت ترکیه ملتی باهوش هستند و ما برای حل اشتباه راهبردی که ترکیه در سوریه مرتکب می شود تلاش می کنیم.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه