کسب اکثریت کرسی‌های مجلس در انتخابات آتی از اهداف برنامه ریزی شده اصلاح‌طلبان است

محمدرضا عارف در جمع اصلاح طلبان شهریار: در انتخابات آینده از زنان و جوانان بیشتر استفاده می‌کنیم و باید با ایجاد اتحاد به دنبال تصاحب بیشترین کرسی مجلس باشیم.

کسب اکثریت کرسی‌های مجلس در انتخابات آتی از اهداف برنامه ریزی شده اصلاح‌طلبان است

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از پایگاه خبری راه مبین، محمدرضا عارف با حضور در همایش اصلاح‌طلبان شهرستان شهریار با نام “اصلاحات و اعتدال” که با حضور جمعی از عناصر اصلاح طلب در سالن شهید کافی شهریار برگزار شد گفت: باید با تلاش همه جانبه خروجی مناسبی در راه اتحاد اصلاح طلبان بدست آوریم.

عارف افزود: تلاش برای کسب اکثریت کرسی‌های مجلس در انتخابات آتی از اهداف برنامه ریزی شده اصلاح‌طلبان است و باید در این راه از هیچ تلاشی فروگذار نباشیم.

محمدرضا عارف گفت: ارجحیت منافع حزبی به منافع فردی از اصول ما بوده و پرهیز از تک روی و بالا بردن جایگاه حزب و تعامل باید در رأس امور قرار گیرد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام بیان داشت: سنگین ترین ضربه که اصلاحات متحمل شده است همگی از تفرقه و اختلاف درون حزبی بوده است و باید از موضع گیری علیه یکدیگر پرهیز کنیم و اصل را بر وحدت و همدلی میان اصلاح طلبان استوار کنیم.

رئیس بنیاد امید ایرانیان اظهار داشت: در فعالیت های حزبی و انتخاباتی باید از بانوان و جوانان بیشتر توجه کنیم و همین موضوع را در دستور کار انتخابات آتی پیش رو داریم.

در این تجمع نیز جمعی ازعناصر اصلاح طلب حضور داشته که تعدادی در این جمع مطالبی را در جهت منافع حزبی بیان کردند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه