همایش ترویج فرهنگ کار و کارآفرینی در آستارا برگزار شد/ تصاویر

همایش ترویج فرهنگ کار و کارآفرینی نگار نصر بنیاد تعاون بسیج سپاه قدس گیلان در سال ۹۴ در سالن حضرت اجتماعات سپاه شهرستان آستارا برگزارگردید.

همایش ترویج فرهنگ کار و کارآفرینی در آستارا برگزار شد/ تصاویر

به گزارش ۸دی نیوز، همایش ترویج فرهنگ کار و کارآفرینی نگار نصر بنیاد تعاون بسیج سپاه قدس گیلان در سال ۹۴ در سالن حضرت اجتماعات سپاه شهرستان آستارا برگزارگردید.

در ابتدای این مراسم که با تلاوتی چند از آیات کلام الله مجید و سرود جمهوری اسلامی ایران آغاز گردید سرگرد پاسدار قنبری جانشین فرماندهی سپاه ناحیه آستارا ضمن خیر مقدم به حضور بسیجیان و هیات نگارنصر اظهار داشت : ما تا کنون اعتبارات خوبی از طریق نگارنصر برای اشتغال دریافت و برنامه های قابل قبولی در راستای ایجاد اشتغال و برنامه های اقتصاد مقاومتی را اجرا نموده ایم و امیدواریم بتوانیم قدمی برای امر اشتغال جوانان این مرزو بوم برداشته باشیم . .

در ادامه این همایش برادر مجید گلی چناری بعنوان استاد کارآفرینی در خصوص فرهنگ کار و کارآفرینی و ایجاد انگیزه و مدیریت کسب و کار و کسب مهارت در جامعه نمود.

در پایان همایش آقای صالحی معاونت توانمندسازی شعبه گیلان در زمینه اهداف موسسه اقدام به تشریح برنامه های نگارنصر و میزان اعتبارات واگذارشده به ناحیه نمود.

DSC09812 DSC09843 DSC09848 DSC09853 DSC09854

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه