جایگاه‌های پمپ بنزین و CNG در گیلان توسعه می‌یابد

مدیرشرکت پخش فرآورده‌های نفتی گیلان گفت: به‌زودی ۳ جایگاه پمپ بنزین و ۴ جایگاه CNG در گیلان افتتاح می‌شود.

جایگاه‌های پمپ بنزین و CNG در گیلان توسعه می‌یابد

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از تسنیم، فردین چراجی اظهار داشت: این جایگاه‌ها در شهرهای احمد سرگوراب، گوراب زرمیخ و فومن قرار دارند و با راه اندازی این جایگاه‌ها علاوه بر ایجاد اشتغال برای ساکنان این مناطق، برای مسافران و گردشگران این مناطق نیز در زمینه سوخت گیری سریع تر خودروها رفاه بیشتری به همراه خواهد داشت.

مدیرشرکت پخش فرآورده‌های نفتی گیلان ضمن بیان تامین و توزیع سوخت در استان، خاطرنشان کرد: پیگیری پروژه‌های سی ان جی سوخت مایع به‌صورت کپسول‌های مایع ۱ و ۲ کیلویی را در دستور کار قرار داده‌ایم وبا توجه به اینکه هدف این سازمان سوخت‌رسانی است مشکل خاصی در رسیدن این هدف وجود ندارد.

این مقام مسئول از افزایش مصرف بنزین  خبرداد و خاطرنشان کرد: با ورود مسافران به این استان مصرف بنزین از ۲/۵ میلیون لیتر به ۵ میلیون لیتر رسیده است که این افزایش مصرف در صورت عدم استفاده از سوخت طبیعی، تا پایان تابستان ادامه خواهد داشت.

چراجی دلیل افزایش چشمگیرمصرف بنزین را تعداد زیاد خودروهای وارد شده به گیلان دانست و تصریح کرد: در حوزه سی ان جی روزانه بیش از ۹۵۰ هزار متر مکعب  گاز مصرف می‌شود و این میزان مصرف معادل ۱ میلیون لیتر صرفه‌جویی بنزین را به دنبال داشته است و در این حوزه مدیریت برمصرف اعمال شده است.

وی با بیان اینکه مصرف این سوخت  پاک، دارای کم‌ترین آلاینده‌های زیست محیطی است گفت: باید در استفاده از آن تلاش و جدیت بیشتری داشته باشیم.

مدیرکل شرکت پخش فراورده‌های نفتی گیلان، با اشاره به حائز اهمیت بودن جان سرنشینان خودروها، بر پیاده شدن سرنشینان قبل از ورود به جایگاه‌ها، باز گذاشتن درب صندوق عقب خودرو در حین سوخت‌گیری و بر استفاده نکردن از دخانیات تاٌکید کرد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه