ارائه وام ۲۳ میلیونی به زوج‌های دانشجوی دانشگاه آزاد

فاز دوم ارائه تسهیلات دانشجویی تا شهریور ماه سال جاری به پایان می‌رسد و فاز سوم آن نیز تا پایان سال ۹۴ به دانشجویان ارائه خواهد شد.

ارائه وام ۲۳ میلیونی به زوج‌های دانشجوی دانشگاه آزاد
به گزارش ۸دی نیوز، ذاکر مدیر صندوق رفاه دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی در گفتگو باشگاه خبرنگاران جوان گفت: تسهیلات ازدواج دانشجویی، تسهیلاتی ویژه برای دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی است که با دستور ریاست دانشگاه آزاد مبنی بر حمایت و ترویج سنت حسنه ازدواج، از تاریخ ۶ شهریور سال ۱۳۹۳ همزمان با ولادت حضرت معصومه و روز دختر، اقدام به ثبت نام و ارائه تسهیلات یک صد میلیون ریالی کرد.
وی مطرح کرد: بر اساس رسالت و اساس‌نامه صندوق رفاه دانشجویی، وام ۱۵ میلیون ریالی همچنان ادامه دارد و دانشگاه آزاد اسلامی نیز علاوه بر فعالیت در زمینه آموزش عالی در زمینه ارائه تسهیلات نیز قدم بزرگی برداشته است که درحال حاضر ۱۸۶۳۲ نفر در این سامانه ازدواج ثبت نام کرده‌اند و این برنامه اجرایی در سه فاز قرار گرفته است تا در مرحله اجرا قرار بگیرد.
ذاکر بیان داشت:فاز اول این برنامه تا پایان سال ۱۳۹۳ صورت گرفت و فاز دوم آن نیز تا پایان شهریور ۱۳۹۴ اجرایی شد و فاز سوم آن نیز تا پایان سال ۱۳۹۴ انجام خواهد گرفت و بعد از اتمام فاز سوم مجداد جهت پوشش بیشتر اقداماتی را انجام می‌دهیم و قبل از ثبت نام اطلاع رسانی‌های لازم بر روی سایت قرار می‌گیرد، از تعداد ۱۸۶۳۲ نفر در فاز اول، ۶۲۰۱۱ نفر تسهیلات را دریافت کردند.
وی تاکید کرد: در صورتیکه هر دو زوج‌های دانشجو دانشگاه آزاد اسلامی باشند مجموعا به هر دو آنها ۲۳ میلیون تومان تعلق می‌گیرد که با رعایت اولویت و زمان ثبت نام به بانک‌های عامل معرفی می‌شوند.
وی اضافه کرد: در مرحله اول از بین ۶۲۱۱ نفر، ۳۶۵۰ نفر تا اواسط شهریور ماه سال جاری تسهیلات خود را دریافت می‌کنند و تا ۱۵ مهر ۶۰۰۰ نفر دانشجو دیگر تسهیلات خود را دریافت می‌کنند.
وی در پایان گفت: قرار بر این است که بر اساس جدول زمان‌بندی، تا پایان سال ۱۳۹۴ تمامی دانشجویان در کوتاه‌ترین زمان ممکن وام خود را دریافت کنند و ما بتوانیم ۱۸۶۳۲ نفر را پوشش دهیم و دانشجویان باید منتظر خبرهای خوشی در این زمینه، در مراحل بعدی باشند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه