تابش گزینه احتمالی دولت برای وزارت ورزش و جوانان

عضو هیئت رئیسه فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس شورای اسلامی گفت: محمدرضا تابش نماینده اردکان و نماینده اصلاح طلب مجلس یکی از گزینه های احتمالی دولت برای وزارت ورزش و امور جوانان است.

تابش گزینه احتمالی دولت برای وزارت ورزش و جوانان

به گزارش ۸دی نیوز، اسماعیل جلیلی با اشاره به لزوم معرفی وزیر پیشنهادی ورزش و امور جوانان تا هفته آینده گفت: محمد رضا تابش نماینده اردکان از گزینه های احتمالی دولت برای وزارت ورزش و جوانان است.

نماینده مردم مسجد سلیمان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: وزیر ورزش و امور جوانان نیز باید هر چه زودتر به کابینه یازدهم اضافه شود و رئیس جمهور باید سریع تر فرد مد نظر خود برای تصدی این سمت را به مجلس معرفی کند.

به گزارش مهر پیش از این نیز نام محمدرضا تابش نماینده اصلاح طلب مجلس و نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی به عنوان یکی از گزینه های معاونت محیط زیست رئیس جمهور مطرح شده بود. فراکسیون محیط زیست نیز در نامه ای به رئیس جمهور سه گزینه را برای معاونت محیط زیست معرفی کرده بود که یکی از آن ها تابش بود.

میر ابوالفضل سید زاده مدیر کل امور مجلس وزارت ورزش و امور جوانان نیز در گفتگویی با بیان اینکه  ۲۴ آبان پایان مهلت تصدی سرپرست وزارت ورزش و جوانان است، توضیح داد: طبق صحبت‌های رئیس مجلس با رئیس جمهور فرصت سه ماهه برای معرفی وزیر در حال اتمام است و باید هر چه زودتر تکلیف این وزارتخانه مشخص شود.

وی با رد اخباری مبنی بر معرفی وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان در هفته جاری به مجلس، تصریح کرد: معرفی وزیر به هفته بعد موکول شده و در هفته جاری وزیر پیشنهادی به مجلس معرفی نخواهد شد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه