سردار فدوی: سپاه آماده هرگونه رویارویی با بیگانگان در حوزه دریایی است

فرمانده نیروی دریایی سپاه از مرکز آموزش عالی تفنگداران سید‌الشهدا (ع) زیباکنار بازدید کرد. سردار فدوی گفت: سپاه آماده هرگونه رویارویی با بیگانگان در حوزه دریایی است.

سردار فدوی: سپاه آماده هرگونه رویارویی با بیگانگان در حوزه دریایی است

به گزارش ۸دی نیوز، سردار علی فدوی عصر امروز از مرکز آموزش عالی تفنگداری و تکاوری سید‌الشهدا (ع) زیباکنار بازدید کرد.

 

وی همچنین با حضور در جمع دانشجویان دانشگاه گیلان به حضور ۵۷ شناور آمریکایی در خلیج فارس اشاره کرد و گفت: این تعداد ۲۷ شناور رزمی و بقیه شناورهای پشتیبانی هستند.

فرمانده نیروی دریایی سپاه، با بیان اینکه شناورهای پشتیبانی در آب‌های بحرین و جبل‌العلی حضور دارند، تصریح کرد: ۱۰۰ فروند شناور داریم که به‌صورت دائمی در منطقه حضور دارند و مشغول فعالیت هستند.

وی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی در زیر سایه آمریکا خود را مطرح می‌کند، تصریح کرد: مدت ۲۵ سال از دفاع مقدس گذشته و زمان بازدارندگی جمهوری اسلامی ایران موجب شده تا دشمنان به کشورمان کوچک‌ترین تعرضی نداشته باشند

فدوی، با اشاره به اینکه مدتی است که آمریکایی‌ها در منطقه بین‌المللی نزدیک آب‌های ایران نمی‌شوند، خاطرنشان کرد: آمریکایی‌ها خود را ائتلاف مجری مصوبه قطعنامه‌های سازمان ملل معرفی می‌کنند.

وی، نقش سپاه در سوریه را راهنمایی‌کننده، مستشاری و مشاوره دهنده ذکر کرد و یادآور شد: اوباما در سناریوی حمله به سوریه شکست خورده و نمی‌تواند به این کشور حمله کند.

فرمانده نیروی دریایی سپاه، رویارویی نیروی دریایی سپاه با آمریکایی‌ها را داغ‌ترین بحث‌ها خواند و تصریح کرد: اکنون نیروی دریایی سپاه براساس پنج پایه آماده هر رویارویی است.

وی توان شناوری، موشکی، هوا دریا، تکاوری و نیروهای جهادی و پهپاد‌ها را از توانمندی‌های نیروی دریایی سپاه عنوان کرد.

فدوی از انتقال دانشگاه نیروی دریایی سپاه با تمام دانشکده‌ها به زیباکنار در آینده خبر داد و متذکر شد: دانشکده‌هایی در چالوس و شیراز، فسا و بندرعباس در امر آموزش نیروهای دریایی سپاه فعالیت می‌کنند که فعالیت این دانشکده‌ها لزوم تجمیع در یک دانشگاه را افزایش می‌دهد./ فارس

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه