نخبه ای که به دین و کشورش اهمیتی ندهد نخبه نیست+ تصاویر

سردار محمد عبدالله پور فرمانده سپاه قدس گیلان در جمع نخبگان بسیجی در دانشکده تربیت برنی دانشگاه گیلان، با اشاره به اینکه ما انقلاب نکردیم که حکومتی را ورداریم، گفت: انقلاب اسلامی آمده که انسان ها را به تکامل و خداوند برساند و این شدنی نیست مگر اینکه قدرت علمی برای ساخت کشور از نظر مادی و معنوی داشته باشیم.

نخبه ای که به دین و کشورش اهمیتی ندهد نخبه نیست+ تصاویر

به گزارش خبرنگار ۸دی نیوز، سردار محمد عبدالله پور فرمانده سپاه قدس گیلان در جمع نخبگان بسیجیان حاضر در دوره طرح ولایت شهید جهاد مغنیه در دانشکده تربیت بدنی دانشگاه گیلان، با اشاره به اینکه ما انقلاب نکردیم که حکومتی را ورداریم، گفت: انقلاب اسلامی آمده که انسان ها را به تکامل و خداوند برساند و این شدنی نیست مگر اینکه قدرت علمی برای ساخت کشور از نظر مادی و معنوی داشته باشیم.

فرمانده سپاه قدس گیلان همچنین ادامه داد: دانش آموزان فعال در حوزه ی علم بدانند که اگر در علم قوی باشیم می توانیم حرف برای گفتن داشته باشیم. اگر در حوزه ی دانش آموزی بسیج را تقویت کنیم ساختار اجتماع را ساخته ایم.

سردار عبدالله پور گفت: امروز نابغه شهیدی چون طهرانی مقدم کشور را از هر تعرضی مصون داشته است. امروز شخصیتی مثل سردار سلیمانی یک نفره کاری کرده که دشمنان مشغول به هم شده اند.

وی در ادامه با اشاره به نقش بسیج دانش آموزی در ارتقا علمی نیروهای بسیج، تاکید کرد: بسیجی که نتواند از نظر علمی پیشرفت کند باید در درون خویش به دنبال راه حل بگردد. تلاشتان را بیشتر کنید تا نیازهای کشور را بر طرف کنید.

فرمانده سپاه قدس گیلان تصریح کرد: نباید نخبگان یک بعدی نگاه کنند. نخبه ای که به دین و کشورش اهمیتی ندهد نخبه نیست. اگر علم در خدمت دین نباشد ناقص است.

وی در پایان با اشاره به جایگاه رفیع ادب و اخلاق در اسلام، گفت: انسان به هیچ جا نمی رسد مگر اینکه احترام به پدر و مادر و استادش داشته باشد.

SAM_2175 SAM_2174  SAM_2172

SAM_2170 SAM_2171

SAM_2173 SAM_2162 SAM_2163 SAM_2167  SAM_2165 SAM_2157   SAM_2160  SAM_2154 SAM_2153 SAM_2161

 

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه