مولایی به مدال نقره فوق‌سنگین دست یافت

بهادر مولایی از ایران به مدال نقره دسته فوق سنگین رقابتهای وزنه برداری جهان در لهستان دست پیدا کرد. این وزنه بردار سنگین وزن کشورمان در حرکت یک ضرب نقره گرفت و در حرکت دو ضرب به مدال طلا رسید اما در مجموع بعد از وزنه بردار روس به عنوان نایب قهرمانی و مدال نقره دست یافت.

مولایی به مدال نقره فوق‌سنگین دست یافت

به گزارش  ۸دی نیوز به نقل از مهر، در روز پایانی از هشتادمین دوره مسابقات وزنه‌برداری جهان بهادر مولایی با ۲۰۳ کیلوگرم یکضرب و ۲۵۵ کیلوگرم دوضرب و ۴۵۸ کیلوگرم مجموع به مدال نقره دسته فوق سنگین دست پیدا کرد. رسلان آلبگوف از روسیه با مجموع ۴۶۴ کیلوگرم به مدال طلا رسید و آلکسی لوفچف به مدال برنز دست یافت.

روسلان آلبگوف نفر سوم المپیک که در غیاب بهداد سلیمی و سجاد انوشیروانی (قهرمان و نایب قهرمان المپیک لندن و جهانی پاریس) مدال طلا یک ضرب رابدست آورد برای کسب عنوان قوی ترین مرد جهان رقابت جدی را در حرکت دوضرب با بهادر مولایی آغاز کرد.

در پایان این رقابت بهادر مولایی با ۲۵۵کیلوگرم در دوضرب و در مجموع دو حرکت ۴۵۸ کیلوگرم مدال نقره جهان را بر گردن آویخت. روسلان آلبگوف با ۲۵۵ کیلوگرم در دوضرب و مجموع ۴۶۴ کیلوگرم قهرمان جهان شد. الکسی لوفچف با ۴۳۰ کیلوگرم مجموع سوم شد.
محمدرضا براری در دسته ۱۰۵ کیلوگرم نیز موفق شد با ۲۲۱ کیلوگرم پس از وزنه بردارانی از ازبکستان و روسیه به مدال برنز دست پیدا کند. به این ترتیب تیم ملی وزنه برداری ایران در مجموع با کسب یک مدال نقره و یک برنز به کار خود در این دوره از مسابقات پایان داد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه