درگیری لفظی نماینده آستارا و اردبیل درباره زمین‌خواری “گردنه حیران” در صحن علنی

پیرمؤذن و نعیمی‌رز در نشست علنی امروز مجلس بر سر زمین‌خواری گردنه حیران درگیری لفظی پیدا کردند.

درگیری لفظی نماینده آستارا و اردبیل درباره زمین‌خواری “گردنه حیران” در صحن علنی
به گزارش ۸دی نیوز، صفر نعیمی‌ رز نماینده مردم آستارا چند شب گذشته در گفت‌وگوی ویژه خبری مدعی شد، خواهر، برادر و مسئول دفتر کمال‌الدین پیرمؤذن نماینده اردبیل در زمین‌خواری “گردنه حیران” نقش داشتند.
پس از سخنان نعیمی‌رز در برنامه تلویزیونی و افشاگری وی در مورد زمین‌خواری بستگان یکی از نمایندگان مردم اردبیل در گردنه حیران، در جلسه علنی امروز مجلس شاهد درگیری لفظی این دو نماینده مجلس بود.
پیرموذن در صحن علنی امروز یکشنبه (۲۵ مرداد ماه) مجلس با صدای بلند فریاد می‌زد و نعیمی‌رز را به دزدی متهم می‌کرد؛ صفر نعیمی‌رز نیز با در دست داشتن برگه‌هایی، اعلام می‌کرد که سند زمین‌خواری بستگان پیرموذن را در اختیار دارد.
گفتنی است، پنج‌شنبه شب (۲۲ مرداد ماه)در برنامه گفتگوی ویژه‌خبری “صفر نعیمی‌رز” نماینده مردم آستارا در رابطه با نفوذ بستگان یکی از مسئولان در رابطه با زمین‌خواری افشاگری کرد./ باشگاه خبرنگاران

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
پیراسته فر
مدتها بود که "حیران آستارا"چون "کریمه اوکراین"منطقه موردمناقشه مسئولین2استان گیلان واردبیل بوده،حالا متوجه شدیم ،ازاینکه نماینده محترم اردبیل مصربودکه باید"حیران"ازگیلان منفک وبه اردبیل ملحق شود،غلتش اسکان هموطنان عزیزاردبیلی دراین متصرفات بوده!
ناشناس
ای کاش واقعیت ها را منعکس می نمودید
بهرام فر
استان گیلان اول باید حق تالشها رو بده حتی در نام استان گیلان با توجه به گیلها گیلان نامیده شده بر خلاف کهکیلویه و بویر احمد و سیستان و بلوچستان که نام هر دو قوم بروی استان هست
در حاشیه