همکاری و اجرای قانون، ضامن پیشبرد همکاری های هلال احمر و مجلس هستند

سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی اظهار امیدواری کرد با ارتباط نزدیک جمعیت هلال احمر و مجلس نتایح بهتری از خدمات جمعیت هلال احمر به دست آید.

همکاری و اجرای قانون، ضامن پیشبرد همکاری های هلال احمر و مجلس هستند

به گزارش ۸دی نیوز، دکتر محمد حسین قربانی نماینده مردم شهرستان آستانه اشرفیه و بندر کیاشهر با اشاره به نشست اعضای کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با دکتر فرهادی، رئیس جمعیت هلال احمر، گفت:« با توجه به اینکه در سوابق کاری دکتر فرهادی، مدیریت وزارت بهداشت دیده می شود و ایشان فردی کارشناس، مجرب و با کوله باری از تجربه هستند، می توانند در مدیریت جمعیت هلال احمر نیز موفق باشند.»

وی شفافیت، دوستی و اجرای قانون در وظایف ذاتی مجلس و جمیعت هلال احمر را ضامن پیشبرد آسان ماموریت ها در همکاری های فی مابین دانست و افزود:« وظیفه هلال احمر موضوعات حمایتی و همچنین مدیریت در بحران ها است. مجلس تا امروز با تصویب طرح ها و لوایح به عنوان پشتیبان جمعیت هلال احمر عمل کرده است و هر چه این ارتباط نزدیک تر باشد نتیجه بهتری حاصل می شود.»

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با اشاره به خدمات جمعیت هلال احمر در بخش های درمان، امداد و نجات دریایی، حمایت از خانواده های نیازمند، تولیدات و مراکز علمی جمعیت هلال احمر، تصریح کرد:« این بخش ها نیاز به پشتیبانی خوب دارند. بر اساس شالوده تشکیل جمعیت هلال احمر متاسفانه این جمعیت امروز امکانات قبلی را در اختیار ندارد. زمانی جمعیت هلال احمر دارای اتوبوس، هواپیما و قطار امدادرسانی بود و در دریا حضور خوبی داشت اما امروز این امکانات کم شده و باید تلاش کنیم این امکانات دوباره احیا شوند.»

گفتنی است که نشست مشترک کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی با رئیس جمعیت هلال احمر سه شنبه ۳۰ مهر برگزار شد و طرفین در خصوص مسائل مختلف جمعیت هلال احمر بحث و تبادل نظر کردند.

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه