حمله به سوریه جز نابودی اسرائیل و رسوایی ابر قدرت ها نتیجه ای نخواهد داشت

عضو کمسیون امنیت ملی مجلس گفت: اگر آمریکا و دیگر کشورها به بهانه کمک به اسرائیل وارد عرصه جنگ شوند، جز نابودی اسرائیل نتیجه ای نخواهد داشت.

حمله به سوریه جز نابودی اسرائیل و رسوایی ابر قدرت ها نتیجه ای نخواهد داشت

صفر نعیمی رز عضو کمسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار ۸دی نیوز اظهار کرد: اگر در منطقه خاورمیانه جنگی برپا و به سوریه حمله شود، اسرائیل دوام نمی آورد زیرا اینها طبل های توخالی و قدرتهای پوشالی هستند.

نماینده مردم آستارا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به موقعیت از دست رفته رژیم صهیونیستی در جهان، خاطرنشان کرد: وقتی این مستکبران مشاهده می کنند که موقعیت جهانی و روابط بین المللی شان به خطر افتاده است و دنیا به آنها توجهی نمی کند، هر از چند گاهی به بهانه های مختلفی لشکر کشی می کنند و این لشکر کشی ها جز اینکه آبرویشان را به خطر بیاندازد چیز دیگری برایشان ندارد.

وی همچنین با بیان اینکه حضرت امام خمینی(ره) خط و خطوط را برای ما مشخص نمودند و فرمودند که آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند، افزود: آمریکا هرجا که وارد شده در باتلاق گیر کرده است.

نعیمی در ادامه به مواضع امام خمینی(ره) در قبال رژیم صهیونیستی اشاره کرد و تصریح نمود: طبق فرمایش حضرت امام، اسرائیل غده سرطانی است و باید از بین برود و امروزه اگر آمریکا و دیگر کشورها به بهانه کمک به اسرائیل وارد عرصه جنگ شوند، جز نابودی اسرائیل نتیجه ای نخواهد داشت.

وی با یقین به اینکه جنگی رخ نمی دهد، اضافه کرد: درست است که آنها احمق هستند ولی حماقتشان به این اندازه نیست که بی گدار به آب بزنند چرا که دودشان به چشم خودشان می رود.

عضو کمسیون امنیت ملی مجلس در پایان تأکید کرد: بنده لحظه شماری می کنم که این اتفاق بیفتد زیرا با شروع جنگ و حمله به سوریه آنها مادام العمر رسوا می شوند و این کار برای ابرقدرتها نیز رسوایی به بار می آورد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه