قرارگاه پدافند دست به ماشه اجازه جولان به دشمن نمی دهد/ گزارش تصویری

امیر سرتیپ فرزاد اسماعیلی سالو محله گفت:پدافند هوایی دست به ماشه منتظر خطای دشمن است که ضربه سختی به پیکر پوشالی آنها وارد کند. هیچ کجا از مرز این کشور فرصت جولان دشمن در آن وجود ندارد و به قلدرها سیلی محکمی خواهد زد.

قرارگاه پدافند دست به ماشه اجازه جولان به دشمن نمی دهد/ گزارش تصویری

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از رصد رودسر، عصر دیروز یادواره ۱۴۱ شهید بخش کلاچای و ۲ شهید گمنام این منطقه با حضور امیر سرتیپ فرزاد اسماعیلی سالو محله فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) و حجت الاسلام جعفر شجونی عضو جامعه روحانیت مبارز برگزار شد.

امیر سرتیپ فرزاد اسماعیلی سالو محله شهدا را شاهد عملکرد مسئولین دانست و اظهار کرد: باید به روشی عمل کنیم تا شهدا و امام شهدا از ما راضی باشند.

وی با تاکید براینکه گرمای وجودی و ایمان قلبی مردم به ولایت ترس به دل دشمن انداخته است، گفت:استکبار هرگز جرات حمله به خاک ایران اسلامی را حتی در رویا فراموش کند.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) اضافه کرد: امروز جوانانی که امام (ره) را ندیده اند ولی عاشقانه در راه شهدا و امام شهدا گام بر داشته و دلهای خود را با حضور در یادواره پاک نگه می دارند.

وی با اشاره به ایثار خانواده شهدا به عنوان پشتوانه های نظام که در راه ولایت ایستادگی می کنند افزود: نیروی های انقلابی با حضور به موقع در همه عرصه های دفاعی کشور داغ بر دل دشمن خواهند گذاشت و هرگز به استکبار و حامیانش باج نخواهیم داد.

اسماعیلی اظهار کرد: کشورهایی که به جای عمل به اسلام ناب محمدی (ص) دست به دامن اسلام امریکایی شده اند، بدانند هرگز آنها طعم استقلال را نخواهند چشید.

وی با تاکید بر اینکه حضور مردم در عرصه های مختلف سیاسی به عنوان سرمایه های اصلی نظام وحشت زیادی در دل دشمنان این مرز بوم به وجود می آورد گفت: استکبار با ورود همه جانبه به عرصه جنگ نرم و شبکه های اجتماعی سعی بر کم رنگ کردن آرمان های انقلاب و نفوذ به افکار جوانان را دارد که باید در این حوزه با قدرت و حساسیت بیشتری ورود کنیم.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) اضافه کرد: بنده از دیدن چهره خانواده شهدا شرمنده ام که نتوانستیم در عرصه های فرهنگی هماننده جنگ سخت توانمند شویم.سنگرهای زیادی در جبهه اقتصادی فتح نشده باقی مانده که باید با اتکا به توان داخلی و بکار گیری ظرفیت های داخلی کشور را در همه عرصه توانمند سازیم.

وی با اشاره به دغدغه مردم پس از توافق افزود: ایران اسلامی نباید به عنوان بازار اجناس خارجی تبدیل شود، باید با استفاده از تجربیات آنها به جای واردات جنس علم وفناوری وارد کنیم .حمایت از صنعت و سرمایه گذران نباید شعاری باشد بلکه عملی و مستمر باشد.

اسماعیلی اظهار کرد: در تمامی ۳۶۰ درجه فضای هوایی و ۳۶۰۰ نقطه کشور پدافند هوایی دست به ماشه منتظر خطای دشمن است که ضربه سختی به پیکر پوشالی آنها وارد کند. هیچ کجا از مرز این کشور فرصت جولان دشمن در آن وجود ندارد و به قلدرها سیلی محکمی خواهد زد.

 

DSC0071_wm DSC0103_wm DSC0104_wm DSC0111_wm DSC0112_wm DSC0119_wm DSC0133_wm DSC0149_wm DSC0174_wm

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه