مراسم تودیع شهردار قدیم و معارفه شهردار جدید صومعه سرا+ تصاویر

مراسم تودیع شهردار قدیم و معارفه شهردار جدید صومعه سرا باحضور امام جمعه، نماینده و فرماندار و جمعی از مسئولین برگزار شد. در این مراسم از زحمات احمدی شهردار پیشین صومعه سرا تقدیر شد و آقاجانی به سمت شهردار جدید صومعه سرا منصوب شد.

مراسم تودیع شهردار قدیم و معارفه شهردار جدید صومعه سرا+ تصاویر

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از واران نیوز، مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری گیلان ظهر شنبه در مراسم تودیع و معارفه شهردار صومعه سرا گفت: شورا یک نهاد برخواسته از بطن مردم است.

‎ فرهاد کرمی ضمن بیان اینکه شوراها علاوه بر اینکه عملکرد شهردار و شهرداری را نظارت دارند باید نیم نگاهی به مسائل شهری نیز داشته باشند، افزود: این نهاد با شناسایی مشکلاتی که در شهر وجود دارد با همکاری متولیان شهری باید این معضلات را برطرف سازند.

‎ مدیر کل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری گیلان اظهارداشت: با اطلاعاتی که امروز از مجموع شهرداری های استان در دست هست، عملکرد سال گذشته شهرداری صومعه سرا  قابل قبول بوده است.

وی همچنین با بیان اینکه شهر صومعه سرا دارای جمعیت بالای ۴۰ هزار نفر است بر لزوم تسریع در ارائه خدمات مطلوب تر به شهروندان تاکید کرد.

کرمی در ادامه خطاب به شوراهای اسلامی شهر صومعه سرا گفت: برای آینده چهار ساله این شهر باید برنامه ریزی درستی انجام شود.

وی در ادامه اذعان داشت: شهرداری با یک برنامه ریزی هدفمند می توانند در توسعه شهری پیشرفت چشمگیری داشته باشد.

‎ امام جمعه شهرستان صومعه سرا نیز در این مراسم گفت: هیچ مقام و موقعیتی ماندنی و پایدار نیست.

حجت الاسلام اسماعیل صدیقی ولایتمداری مردم صومعه سرا را ستود و افزود: مسئولان باید آگاه باشند و برای رفع مشکلات مردم این شهرستان خالصانه تلاش کنند.

‎ وی همچنین به ظرفیت های موجود در شهرستان اشاره کرد و اظهارداشت: شهردار باید با تعامل دیگر مسئولان در اجرایی کردن طرح های بزرگ کوشش تا در ارتقا و پیشرفت شهر موثر واقع شود.

فرماندار صومعه سرا هم در این مراسم  صمیمیت، همدلی  و همکاری را زمینه لازم برای توسعه شهرستان عنوان کرد و گفت: مردم اگر نتیجه حماسه سیاسی ۲۴ خرداد خود را نبینند مایوس و ناامید خواهند شد بنابراین شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر همگی باید در اجرای اهداف نظام تلاش کنند.

‎ میرزا حسینعلی زاده ضمن تاکید به شهردار جدید صومعه سرا در خصوص استفاده از ظرفیت های موجود در شهرستان افزود: از آنجائیکه بسیاری از کارهای ارزشمند در حوزه عمران و آبادانی صومعه سرا توسط شهرداری انجام می گیرد بنابراین تمام هم و غم شهردار باید اجرای وظیفه خود به نحو احسن باشد تا مشکلات هرچه سریعتر رفع شود.

جلسه تودیع و معارفه شهردار صومعه سرا  در سالن فارابی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان برگزار شد، در مراسم مزبور از زحمات ” حسین احمدی ” شهردار سابق صومعه سرا تقدیر و ” حسین آقاجانی ” به عنوان شهردار جدید این شهر معرفی شد.

 IMG_7142

IMG_7148

IMG_7138

IMG_7164

IMG_7167

IMG_7174

IMG_7177

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه