شیرزاد هدیه ای که به مناسبت روز خبرنگار گرفته بود را پس فرستاد

هدیه نایب رئیس شورای شهر رشت که به مناسبت روز خبرنگار به عضو رسانه‌ای شورا اهدا شده بود،برگشت داده شد.

شیرزاد هدیه ای که به مناسبت روز خبرنگار گرفته بود را پس فرستاد

به گزارش ۸دی نیوز، روز گذشته در جلسه شورای شهر رشت محمود باقری خطیبانی نائب رئیس شورای شهر رشت از فاطمه شیرزاد عضو شورای شهر رشت و سخنگوی سابق شورا که سابقه بیش از ۱۰ سال فعالیت در جامعه مطبوعات استان گیلان را دارد، تقدیر کرد.

با توجه به اینکه اهدا و پرداخت هرگونه هدیه در شورای اسلامی باید بصورت اخذ مصوبه از شورا صورت پذیرد تا وجاهت قانونی یابد این هدیه از سوی شیرزاد به شورای شهر رشت عودت داده شد.

فاطمه شیرزاد عضو شورای شهر رشت در پاسخ به این موضوع به خبرنگار ایسنا گفت: نامه ای خطاب به مهندس صابر رئیس محترم شورای شهر رشت، ارسال و در آن ذکر کردم که در مورخ ۹۴.۵.۱۸ روز یکشنبه جلسه یکصدوچهارمین (فوق‌العاده) شورای اسلامی شهر رشت که به دلیل کسالت نتوانستید حضور بهم رسانید، نایب رئیس محترم شورا به مناسبت روز خبرنگار در صحن شورا از بنده به عنوان عضو رسانه‌ای شورا تقدیر بعمل آمد.

با توجه به اینکه هدیه مذکور مصوبه شورا ندارد و طبق مقررات مغایر با قانون است با احترام هدیه مذکور به شورای اسلامی شهر از طرف اینجانب برگشت داده می‌شود و خواهشمند است مراحل قانونی و حذف خرید به نام اینجانب انجام پذیرد.

عضو شورای اسلامی شهر رشت در پایان با سپاس از همه دستگاه ها و نهادهایی که در چند روز اخیر به تقدیر از جامعه قلم و خبرنگاران رسانه ها پرداخته اند ابراز امیدواری کرد که فرهنگ پاسداری از حرمت خبرنگاران در جامعه به صورت حفظ اخلاق رسانه ای نهادینه شود که این به معنای توسعه رسانه خواهد بود و در این صورت است که مدیریت جامعه رسانه ای می تواند در کنار بیان کاستی ها هم دوش و همگام با دستگاه های اجرایی و نهادهای نظارتی به توسعه همه جانبه کمک کند./ایسنا

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
ارمان
بزار کنار خواهشا..اعضای شورا کاملا چهره واقعی برخیییی هاشون کاملا نمایان شده بخصوص بعضی بومی و فراجناحی های نژاد پرست
در حاشیه