دستگیری سارقان به عنف در بندرانزلی

سارقان به عنف که در شهرستان کرج شهروندی را با چاقو مجروح و خودروی وی را سرقت نموده بودند، در شهرستان بندرانزلی استان گیلان دستگیر شدند.

دستگیری سارقان به عنف در بندرانزلی

به گزارش ۸دی نیوز ، سرهنگ هرمز عشقی فرمانده انتظامی شهرستان بندر انزلی در تشریح این خبر گفت: ماموران انتظامی پاسگاه کپورچال این شهرستان در حین گشت زنی در نوار ساحلی به حرکت نامتعارف یک دستگاه خودروی پراید با یک سرنشین مشکوک شده و دستور توقف این خودرو را صادر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بندر انزلی افزود: راننده خودرو به دستور پلیس توجهی ننموده و به حرکت مارپیچ خود ادامه داده تا اینکه توسط ماموران انتظامی به سمت کوچه بن بست هدایت شده و متوقف می شود.

سرهنگ عشقی با بیان اینکه راننده خودرو پس از توقف به سمت ماموران حمله ور شده و پس از غافلگیری دستگیر می شود، بیان داشت: راننده ۲۳ساله به همراه خانمی ۲۱ ساله پس از مجروح نمودن صاحب خودرو در کرج با چاقو، خودروی وی را سرقت کرده بودند.

وی با اعلام اینکه صاحب خودرو به علت شدت جراحات در بیمارستانی در کرج بستری می باشد، اظهار داشت: متهمان با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مقام قضایی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان بندر انزلی در پایان از شهروندان خواست: در صورت مواجهه با رفتار مجرمانه مراتب را بلافاصله به پلیس ۱۱۰اطلاع دهند

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه