دلیل جدایی قلعه نویی از ملوان

محمود آذرگون در مورد جلسه شب گذشته هیات مدیره باشگاه ملوان، گفت: جلسه خوبی بود که بسیار هم طولانی بود و قلعه نویی خواهان پرداخت پول به بازیکنان و تهیه امکانات سخت افزاری هم بود با این حال برای باشگاه ملوان سخت بود که پولی که ایشان برای بازیکنان و کادرفنی می خواهد در یک روز تهیه شود.

دلیل جدایی قلعه نویی از ملوان

به گزارش ۸دی نیوز محمود آذرگون در گفت و گو با فارس، در مورد جلسه شب گذشته هیات مدیره باشگاه ملوان، گفت: جلسه خوبی بود که بسیار هم طولانی بود و قلعه نویی خواهان پرداخت پول به بازیکنان و تهیه امکانات سخت افزاری هم بود با این حال برای باشگاه ملوان سخت بود که پولی که ایشان برای بازیکنان و کادرفنی می خواهد در یک روز تهیه شود.

وی ادامه داد: در نهایت قلعه نویی تصمیم به پایان همکاری با باشگاه ملوان گرفت ولی گفت با توجه به علاقه ای که به مردم انزلی دارد به عنوان مشاور در خدمت باشگاه هست و هر کمک فکری از ایشان بخواهیم به ما ارایه می کنند.

عضو هیات مدیره باشگاه ملوان در مورد اینکه قلعه نویی چه مبلغ پول برای پرداخت به بازیکنان می خواست، گفت: ما خیلی دوست داشتیم که ایشان از هفته سوم لیگ برتر روی نیمکت ملوان بنشیند اما شرایط برای ایشان مناسب نبود. قلعه نویی خواهان ۴ میلیارد تومان پول برای پرداخت به بازیکنان و کادرفنی و تهیه امکانات بود.وی به کار در باشگاه های بزرگ و صنعتی عادت دارند. تهیه این پول در مدت زمان کوتاه یکی دو روزه برای باشگاه ملوان امکان نداشت و بسیار سخت بود.

وی در مورد وضعیت دستیاران قلعه نویی و انتخاب سرمربی تیم ملوان گفت: ظرف ۴۸ ساعت آینده باید سرمربی را انتخاب کنیم تا تیم بدون سرمربی در هفته سوم لیگ نباشد و ما تمایل داریم که با دستیاران او همکاری کنیم و باید ببینیم خودشان چه شرایطی را می خواهند به هر حال آنها زحمت کشیدند و بالای سر تیم بودند و در این دو هفته برای تیم زحمت کشیدند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه