سعیدقاسمی: می دانید چرا امامی که تا ۱۵ روز قبل می گفت بجنگید، قطعنامه را پذیرفت؟!

من نباشم که اینها را برای سید علی با یک متن دیگر بنویسند. اگرچه در فتنه ۸۸ گفت هرآنچه شرط ابلاغ بود. گفت که یابن الحسن جان ناقابلی دارم و آروزی من شهادت در رکاب شماست.

سعیدقاسمی: می دانید چرا امامی که تا ۱۵ روز قبل می گفت بجنگید، قطعنامه را پذیرفت؟!

سردار نام آشنای دفاع مقدس، حاج سعید قاسمی، در دومین سالگرد شهادت شهید مدافع حرم مهدی عزیز در بهشت زهرا (سلام الله علیها) که چند روز پیش برگزار شد، به نکات مهمی درباره شرایط روز پرداخت.

 به گزارش ۸دی نیوز به نقل از رجانیوز، حاج سعید قاسمی ضمن انتقاد از عدم پرداخت رادیو و تلویزیون و رسانه‌ها نسبت به قطعنامه ۵۹۸ گفت: همین چهار پنج روز گذشته فصل قطعنامه و زهرنامه ۵۹۸ است که رادیو و تلویزیون از آن دم نزد و کلامی نگفت. مثل چهار پنج روز بعد آن که مرصاد اتفاق افتاد. چه اتفاقی افتاده که بعد آن مرصاد شده است! نباید هم رادیو و تلویزیون بگوید. چون که فابیوس برادر ناتنی نتانیاهو آمده است!

وی در همین زمینه با طرح این سئوال که چه شد امامی که تا ۱۵ روز قبل از قبول قطعنامه آنطور حماسی موضع گیری می کردند ناگهان به امضاء آن تن دادند ادامه داد: ما درک و تصور درستی نسبت به اتفاقاتی که می‌افتد نداریم. امام یک استراتژی تهیه کرده بود. پیام قطعنامه، مانیفست آن است. جگر نمی‌کنند یک صفحه از آن را در سالگردش بخوانند. غریب‌ترین شخصیت در این انقلاب معمار انقلاب است.

 این سردار عرصه جهاد و فرهنگ در بخش دیگری از سخنان خود با بیان خاطره ای از حاج ابراهیم همت که ضمن سفری به لبنان و سوریه به جاسوسی های کارکنان سازمان ملل پی برده بود گفت: بعد از سفر به سوریه حاج ابراهیم همت در شب عملیات می گفت: «بچه‌ها بجنگید، اگر نجنگید عنان‌ ما را این سازمان‌ مللی‌های جاسوس دست می‌گیرند. در این ممکلت رژه می‌روند. مدارک و اسنادتان را می‌برند و هیچ‌کاری نمی‌توانید بکنید.»

ما درک و تصور درستی نسبت به اتفاقاتی که می‌افتد نداریم. امام یک استراتژی تهیه کرده بود. پیام قطعنامه، مانیفست آن است. جگر نمی‌کنند یک صفحه از آن را در سالگردش بخوانند. غریب‌ترین شخصیت در این انقلاب معمار انقلاب است. به نظر شما چه چیزی در پیام قطعنامه وجود دارد که این­قدر خوف دارند که انواع و اقسام فیلم‌های وسترن و کابوی و جنایی و چارلی چاپلین و لورل هاردی را ۱۰۰ بار نشان می‌دهند ولی این پیام را نمی­خوانند؟ این پیام چه دارد که این­قدر از آن می­ترسند و جگر نمی‌کنند بخوانند؟ دفتر امام! جگر تکثیر آن را نداری؟ برای چه؟ داخل آن چه دارد که می‌ترسید؟ می­ترسید مردم این را به عنوان یک نسخه عملی و مانیفست و راهبردی به کار گیرند؟ یعنی تا من را می‌بینند زود نگاه می‌کنند که این شخصیت با این مسئولیت آیا با این فرمول امام می‌خورد؟ التماس دعا! اشراف‌زدگی را نگاه می‌کنند. به من و ماشین و خانه‌ام یک نگاه می­اندازند و می­گویند برو دنبال کارت! به مدل حرف زدن و به فرهنگ لغت من نگاه می‌کنند.  بازی بازی، برد- برد! در ۴۰ سال تاریخچه نبرد روح‌الله با چنین کلمات مستهجنی برای وارد شدن به صحنه سیاست اینها برخورد نمی­کنیم.

وی در پایان ضمن بیان فرازهایی از نامه امام بعد از قطعنامه تأکید کرد: من نباشم که اینها را برای سید علی با یک متن دیگر بنویسند. اگرچه در فتنه ۸۸ گفت هرآنچه شرط ابلاغ بود. گفت که یابن الحسن جان ناقابلی دارم و آروزی من شهادت در رکاب شماست.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه