ما که عکس نگرفتیم/ دروغگوها فرت و فرت می نویسند/ رئیس اوقاف نه در سیاهکل است و نه در لاهیجان

نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل با بیان اینکه بعضی ها فرت و فرت می نویسند، تأکید کرد: یکی نوشته بود ۱۰۰ میلیون بودجه استخر سیاهکل را به شهرستان دیگر برده اند. دروغگوها! ممکن نیست پول اینجا را به شهرستان دیگری ببرند.

ما که عکس نگرفتیم/ دروغگوها فرت و فرت می نویسند/ رئیس اوقاف نه در سیاهکل است و نه در لاهیجان

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از در سیاهکل، ابوذر ندیمی در جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان سیاهکل اظهار داشت: در سه کمیسیون و سه وزارتخانه کار کرده ام و ۲۶ سال توفیق فعالیت در کارهای بودجه ای داشته ام.

nadimi

وی با اشاره به گله مندی فرماندار سیاهکل در بازدید از پروژه تنها استخر شنای سیاهکل گفت: آقای فرماندار می گوید که بعضی ها می آیند و عکس یادگاری می گیرند؛ ما که عکس نگرفته ایم، چه کسی عکس گرفته است؟!

nadimi_heydari_2

**دروغگوها فرت و فرت می نویسند

نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل با بیان اینکه بعضی ها فرت و فرت می نویسند، تأکید کرد: یکی نوشته بود ۱۰۰ میلیون بودجه استخر سیاهکل را به شهرستان دیگر برده اند. دروغگوها! ممکن نیست پول اینجا را به شهرستان دیگری ببرند. خداوند از آن جماعتی که می خواهند سیاهنمایی کنند نعمت را می گیرد.

ندیمی با بیان اینکه نمی دانم چرا بعضی ها می خواهند بد نشان بدهند، افزود: چرا چنین حرف هایی می زنید و می خواهید مردم ناراحت بشوند. چنین چیزی به هیچ وجه ممکن نیست.

dar_siahkal (16)

وی گفت: همینکه حکومت با این وضعش کار را آغاز کرده باید به آن کمک کرد.

**رئیس اداره اوقاف نه درسیاهکل است و نه در لاهیجان

این نماینده مجلس نهم افزود: آقای عادلی (مدیرکل اوقف و امور خیریه گیلان) گفته بود که مدیر را جابجا می کند؛ اما تاکنون نیرو نیز جابجا نکرده است. هم اکنون ما یک نفر را داریم که قرار است هم اینجا باشد و هم آنجا و نه اینجا است و نه آنجا.

dar_siahkal (15)

ندیمی با بیان اینکه بعضی ها می گویند که چرا اداره اوقاف و امور خیریه درسیاهکل مستقر نیست، گفت: یوسف زاده رئیس دو شهرستان است و به دلیل عدم حضور وی درسیاهکل پول این شهرستان را به شهرستان دیگری پرداخت می کنند.

وی با بیان اینکه یوسف زاده بعد از ظهر روضه می رود و صبح نیز پیدایش نیست، از وی پرسید که در هفته چند روز به سیاهکل و دیلمان می آیی و وی در پاسخ گفت: در هفته یک روز به سیاهکل می آیم و به دیلمان نیز نمی روم.

ندیمی نیز گفت: شما مسئول دو شهرستان لاهیجان و سیاهکل هستید. مگر می شود برای یک شهرستان فقط یک روز در هفته وقت گذاشت و به دیلمان نیز نرفت.

وی با صحه گذاشتن بر نظرات فرماندار سیاهکل در این جلسه گفت: من نیز بسیار نگران جذب و دریافت اعتبار هستم.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با تأکید بر اینکه با بد عمل کردن و بی مسئولیتی مخالفم، خطاب به فرماندار گفت: باید مقداری عاطفه را کنار بگذارید. هرکسی که کار می کند که بسیار خوب است اما اگر مسئولی کار نمی کند می بایست به مسئولین استانی و بالاتر اعلام کرد و من نیز پی گیر هستم.

ندیمی با بیان اینکه جایگاه مسئولین از خودشان مهم تر است، گفت: در آن دنیا از ما می پرسند در زمانیکه مسئولیت داشتید چه کار کرده اید؟! و ما می بایست پاسخگو باشیم.

وی پس از درخواست رئیس بنیاد شهید برای بالا بردن اعتبار این اداره گفت: بنیاد شهید و امور ایثارگران تشکیلات بزرگی است اما نمی تواند مدیریت اقتصادی بکند.

به گزارش درسیاهکل، حیدری فرماندار سیاهکل در بازدید از استخر شنا و مجوعه ورزشی کوثر سیاهکل گفته بود «هرکسی می آید در پروژه ها عکس یادگاری می گیرد و آن را انتشار می دهد و به به و چه چه می زند. آقایان می بایست پاسخگو باشند.» و در قسمت نظرات (کامنت) این گزارش نیز شخصی با نام مستعار ولات نوشته بود «درود بر فرماندار پرتلاش و صادق امیدواریم اجازه ندهند اعتبارات شهرستان همانند ۱۰۰ملیون تومان استخر به شهرستان دیگرهدایت شود!؟؟؟!؟!؟!؟!»

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه