آغاز فعالیت تبلیغاتی فائزه هاشمی برای تخریب شورای نگهبان

دومین دختر پرحاشیه اکبر هاشمی رفسنجانی در حالی در نشست سیاسی حزب کارگزاران به سخنرانی پرداخت که در دی ماه سال ۱۳۹۰ به جرم “فعالیت تبلیغی علیه نظام جمهوری اسلامی ایران” علاوه بر ۶ ماه حبس به پنج سال محرومیت از عضویت و فعالیت در احزاب، گروه‌ها و انجمن‌ها و فعالیت‌های سیاسی، فرهنگی و مطبوعاتی محکوم شده بود.

آغاز فعالیت تبلیغاتی فائزه هاشمی برای تخریب شورای نگهبان

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از  پایگاه ۵۹۸، فائزه هاشمی در بیستمین سالگرد تاسیس حزب کارگزاران همسو با سیاست و تاکتیک انتخاباتی جریان اصلاحات برای تشدید فشارها به شورای نگهبان که این روزها به سردمداری پدرش حجت الاسلام هاشمی رفسنجانی از تریبون های مختلف دولتی و حزبی در حال تکرار است خواستار ثبت نام حداکثری اصلاح طلبان و حتی افرادی که احتمال رد صلاحیتشان وجود دارد در انتخابات آتی مجلس شد.

وی با ارائه پیشنهاد نهضت ثبت نام حداکثری در انتخابات مجلس شورای اسلامی بیان داشت: از آنجا که نمی دانیم چه وضعی در پیش است باید همه چه کسانی که تصور می کنند رد صلاحیت می شوند و چه کسانی که این تصور در مورد انها نمی رود، ببایند و ثبت نام کنند تا در نهایت ما بتوانیم لیست های قدرتمندی ارائه دهیم.
دومین دختر پرحاشیه اکبر هاشمی رفسنجانی در حالی در نشست سیاسی حزب کارگزاران به سخنرانی پرداخت که در دی ماه سال ۱۳۹۰ به جرم “فعالیت تبلیغی علیه نظام جمهوری اسلامی ایران” علاوه بر ۶ ماه حبس به پنج سال محرومیت از عضویت و فعالیت در احزاب، گروه‌ها وانجمن‌ها و فعالیت‌های سیاسی، فرهنگی و مطبوعاتی محکوم شده بود.

حال فارغ از تافته جدا بافته بودن فرزندان حجت الاسلام هاشمی رفسنجانی در اجرای قوانین قضائی و لازم اجرای کشور، این سخن فائزه هاشمی به معنای دعوت وی از اصلاح طلبان و شخصیت های مسئله دار و مجرمین امنیتی که در سال های گذشته و بخصوص پس از کودتای سال ۸۸ به علت فعالیت علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی مورد مجازات قرار گرفته اند می باشد که این بار به در نشست سالانه حزب خانوادگی آقای هاشمی رفسنجانی از حسینیه جماران بیان می گردد.

تاکتیک نهضت ثبت نام حداکثری در حالی بیان می شود که چندی پیش نیز حجت الاسلام و المسلمین هاشمی رفسنجانی در نشست مدیران و رؤسای آموزش‌وپرورش با گریز به انتخابات سال ۹۲ ادعا کرده بود: مردم ما وقتی همه‌چیز از طرف دولت، شورای نگهبان و نیروهای امنیتی فشار می‌آورد که از یک انتخاب درست از سوی آنها جلوگیری شود، متحول شدند. در آن زمان مردمی که فکر می‌شد، مأیوس و ناامید هستند، ناگهان در یک لحظه در سراسر کشور یک زلزله‌ای بر پا شد و جوانان خواست خود را بدون هزینه‌ نشان دادند و این آنها را ترساند و حداقل تصمیم‌ گرفتند که آن دروغی را که می‌خواستند انجام دهند، نکنند.

از مواضع فوق الذکر و همچنین برنامه اقدام مشترک جریان کارگزاران و اصلاحات برای انتخابات آتی مجلس شورای اسلامی که با محوریت عملیات روانی تشکیک و تخریب شواری نگهبان در حال اجرا می باشد، می توان به هدف گذاری این جریانات سیاسی برای هجمه به شورای نگهبان به عنوان نهاد متولی امر نظارت بر انتخابات که پیش تر در انتخابات مجلس ششم نیز پیاده سازی شده بود پی برد.

در پایان خاطر نشان می گردد که حضور و سخنرانی فائزه هاشمی در سالگرد تاسیس حزب کارگزاران و فعالیت او در حزب کارگزاران به نوعی دهن کجی علنی این آقازاده به قوانین قضایی جمهوری اسلامی و مصداق بارز بی‌قانونی می باشد که نیازمند پیگیری مسئولان قضایی و برخورد با این گونه بی قانونی ها در استفاده از رانت آقازادگی می باشد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه