هیچکس حق دخالت در امورات و مأموریت های سپاه ندارد

حجت الاسلام محمدحسن حسن زاده جانباز هفتاد درصد و همسر طلبه شهیده زهرا دقیقی طی سخنانی در مسجد جامع شهرستان فومن به نوشته‌های یکی از هفته نامه های محلی درباره اعتراض به مطالب وسخنران همایش طرح ولایت استانی بسیج دانشجویی گیلان که در دانشکده فنی فومن برگزارشده بود واکنش شدید نشان داد.

هیچکس حق دخالت در امورات و مأموریت های سپاه ندارد

به گزارش هشت دی نیوز به نقل از بهجت نیوز، حجت الاسلام محمدحسن حسن زاده جانباز هفتاد درصد و همسر طلبه شهیده زهرا دقیقی طی سخنانی در مسجد جامع شهرستان فومن به نوشته‌های یکی از هفته نامه های محلی درباره اعتراض به مطالب وسخنران همایش طرح ولایت استانی بسیج دانشجویی گیلان که در دانشکده فنی فومن برگزارشده بود واکنش شدید نشان داد.

به گزارش بهجت نیوز ؛ ایشان در این سخنرانی کوتاه که بین نماز مغرب و عشا و با حضور جمعی از علماء و مردم و همچنین جواد عامر معاون فرمانداری فومن ایراد گشت، ضمن خواندن مطالب درج شده در یکی از هفته نامه های محلی ، عنوان داشت: همه ما با طرح هرگونه انتقاد مخرب و غیرواقعی مخالفیم اما اعتراض به نقد منصفانه و واقع بینانه را نیز محکوم می کنیم و اگر در دوره های آموزشی درون سازمانی سپاه و بسیج و توسط شخصیت شناخته شده و مورخ منصوب بنیانگزار جمهوری اسلامی (حجت الاسلام والمسلمین سیدحمید روحانی) که به فرمان شخص امام خمینی (ره)، تاریخ نگار انقلاب است، مطالبی در مورد تاریخ انقلاب و انقلابیون مطرح، گفته شود، چرا باید جای اعتراضی باشد!؟ از او بهتر و امین تر که بگوید تا نسل های بعد انقلاب با تاریخ انقلاب آشناتر شوند؟.

ایشان افزود باید به باور برسیم و بپذیریم که غیر از جایگاه رفیع و غیر قابل خدشه ولایت فقیه، همه افراد و عملکردها قابل نقدند و نباید از نگاه تیزبینانه دلسوزان امین انقلاب به دور باشند که یقینا لطمه به ثبات انقلاب و نظام خواهد بود.

مشاور فرمانده سپاه قدس گیلان در امرنظام تربیتی یسیج(شجره طیبه صالحین)، با اشاره به عبارت مندرج در هفته نامه محلی مبنی بر اینکه آقای فرماندار؛ ازجنابعالی بعنوان نماینده دولت تدبیر و امید انتظار بیشتر از این داریم،اشاره کرد و گفت:بگذارید نماینده دولت مدیریت خویش را به نحو احسن انجام دهد و برای او شاخ و شانه نکشید! زیرا آنان حد و حدود خود را بهتر از شماها میدانند و متوجه اند که حفاظت از انقلاب، اهداف و دستاوردهای آن، جزء مسئولیت های اصلی سپاه بوده و چشمان نظارتی در سپاه(فرماندهی، نمایندگی و حفاظت)، منصوب مستقیم ولایت بوده و هیچکس را نه یارای انحراف در کلیت سپاه می باشد و نه توان دخالت در امورات و مأموریت های سپاه.

حجت الاسلام حسن زاده فومنی در پایان سخنان خویش ضمن اشاره به خصوصیات انقلابی مردم شهید پرور فومن، تأکید نمود که مردم ولایت مدار و ایثارگر این شهر، دفاع از سپاه مقتدر و بسیج همیشه سرافراز و بیآدگار مانده از رهبر کبیر انقلاب اسلامی رو جزء وظائف خویش میداند و به جراید محلی سفارش میکند که عوض دخالت در امورات غیر مرتبط، به مشکلات اصلی شهر، ازجمله مشکلات فرهنگی فومن که منصوب به عارف کامل آیت الله العظمى بهجت رضوان الله تعالى علیه می باشد حساسیت نشان دهند تا این شهر به بهانه توریست پذیری موجب هجمه مرموزانه و هدف دار قرار نگیرد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
offline
آخیییییییی... یادش بخیر ... [...] ... الان شده مشاور...
در حاشیه