الگوی زنان غربی بواسطه ندیدن، ناقص است/بدون نورهدایت ائمه، دیدن واقعیات دنیا امکان پذیر نیست

همسرشهید انصاری با بیان اینکه زنان غربی بواسطه ندیدن ونشنیدن حقایق هرگز نمی توانند مانند زنان مسلمان باشند، گفت: دیدن هرچیزی نور می خواهد و ما باید به نورِ چراغ هدایت ائمه برای دیدن واقعیات و حقایق تکیه کنیم.

الگوی زنان غربی بواسطه ندیدن، ناقص است/بدون نورهدایت ائمه، دیدن واقعیات دنیا امکان پذیر نیست

به گزارش ۸دی نبور به نقل از پرنیان گیل ، دکترحمیده دانش کاظمی درمراسمِ روزقشر بسیج زنان استان گیلان، با اشاره به فداکاریهای شهدا ومادران وهمسران آنان اظهارکرد: ازشهید سخن گفتن فقط یک روی سکه است وسخن از فداکاری و رنج هایی که مادران و همسران شهدا برده اند، یک روی دیگر است.

وی بیان اینکه امام حسین وسایرائمه(ع)، همه دریک مسیرمبارزه کرده اند، اما شکل مبارزه شان متفاوت بود، عنوان کرد: چرا ما فقط ازامام حسین(ع) اطلاعات داریم وبا اینکه سایر ائمه نیز فرقی با ایشان ندارند، ازآنان به این اندازه چیزی نمی دانیم.

همسرشهید انصاری با تاکید براینکه رسالتِ پیام رسانی حضرت زینب(س)، باعث شده است که ما ازامام حسین(ع) وقیام ایشان آگاهی داشته باشیم، افزود: نقش مادران وهمسران شهدا مانند حضرت زینب(س)، موجب تداوم راه شهداست.

دانش کاظمی با اشاره به ارتباط فراوان عکاسان و خبرنگاران خارجی با شهید انصاری بواسطه مسئولیت ایشان درانتشارات انجمن اسلامی آمریکا و کانادا ونمایندگی امام (ره) درآمریکا، گفت: خبرنگاران به ما می گفتند، ازکدام قسمت کتاب های اشخاصی مانند علی شریعتی ویژگی های انقلاب شما حاصل می شود؟ که ایشان پاسخ می دادند برای درک انقلاب ما به قیام امام حسین نگاه کنید.

وی با تاکید براینکه زنان غربی هرگزنمی توانند مانند زنان مسلمان باشند، خاطرنشان کرد: غربی ها درارزش هایی که ما به آنها رسیده ایم، فوق العاده بی دقت هستند و نمی شنوند و نمی بینند ودرک قیام امام حسین و اینکه یک انسان همه چیزش را فقط برای خدا بدهد، برایشان بسیار سخت بود.

همسر شهید انصاری با بیان اینکه قرآن به کسانی که نمی بینند و نمی شنوند، «لا یعقلون» می گوید، تصریح کرد: شهدای ما هم چشم داشتند ودیدند و هم گوش داشتند وشنیدند.
دانش کاظمی با بیان اینکه برای دیدن هرچیزی باید محیطِ لازم فراهم شود، افزود: دیدن هرچیزی نور می خواهد وبدون نور لازم وکافی، دیدن، ممکن نیست و دانشمندان فیزیک نیز به این موضوع اذعان کرده اند که برای دیدن الکترون، نور بسیار زیادی لازم است که الکترون را ازجای خود تکان می دهد، بنابراین انسان عادی نمی تواند الکترون را ببیند وبه یک نیروی ماورایی نیاز دارد.

وی گفت: ما باید به نورِ چراغ هدایت ائمه برای دیدن واقعیات و حقایق تکیه کنیم.

همسرشهید انصاری الگوی غربی برای زندگی را بواسطه دید صرفا مادی، ناقص دانست وتاکید کرد: الکسیس کارل در کتاب خود می گوید« متد غربی به جایی نمی رسد وشکست می خورد».
دانش کاظمی با اشاره به اینکه شهدا راه نیم بر رفته اند، بیان کرد: شهدا پله های نردبان علمی را طی نکردند و بربال ملائک نشستند وبا سرعت ملائک به مقصد رسیدند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه