عده ای در اعتراض به طرح ولایت فومن با صدای وا اسلاما و وا فومنا فضای دانشگاهی را آلوده کردند

مهدی پور گفت: نمونه آن را در دوره طرح ولایت برادران دیدیم که با صدای وااسلاما و وافومنای خود فضای دانشگاهی را آلوده نمودند. امروز عده ای فکر می کنند جریان حزب الله در دانشگاهها حضور ندارند و این در حالی است که به فرمایش حضرت آقا حضور پررنگ داشته و در عین حال نماد وحدت و همدلی هستند.

عده ای در اعتراض به طرح ولایت فومن با صدای وا اسلاما و وا فومنا فضای دانشگاهی را آلوده کردند
 به گزارش ۸دی نیوز به نقل از پیک دانشجو کامیار مهدی پور مسئول بسیج دانشجویی استان گیلان در افتتاحیه طرح ولایت خواهران بیان کرد: کسانی که داعیه دار انتقادپذیری هستند اکنون به کوچکترین نقدی که در فضای دانشگاهی مطرح می شود عکس العمل نشان می دهند که نمونه آن را در دوره طرح ولایت برادران دیدیم که با صدای وااسلاما و وافومنای خود فضای دانشگاهی را آلوده نمودند. امروز عده ای فکر می کنند جریان حزب الله در دانشگاهها حضور ندارند و این در حالی است که به فرمایش حضرت آقا حضور پررنگ داشته و در عین حال نماد وحدت و همدلی هستند.

هم چنین سرهنگ بایرامی معاون محترم هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان در افتتاحیه طرح ولایت خواهران گفت: بعد از این که حضرت آقا با حکمت خود مجموعه طرح ولایت را به موسسه آموزشی و پژوهشی حضرت امام(ره) و شخص علامه مصباح وصل نمودند موج مخالفت ها با این دوره آغاز شد که به حمدلله اکنون این دوره از دوره های بسیار ارزشمند است. طرح ولایت لحظات خوبی برای فراگیری آموزه های دینی است که فرصت نشستن در پای سخنان بزرگان را برای انسان فراهم می نماید.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
offline
حالا خودمونیم ... این طرح ولایت استانیها همچینم مورد تایید موسسه امام نیستا... شمام زیاد شلوغش نکنید آبروریزی میشه ها...
mohajer در پاسخ به offline
از روی چه دلیل و مدرکی این حرف رو میزنید؟
در حاشیه