نجفی بخاطر تبلیغ دخانیات طبق قانون باید جریمه یا حتی جلب شود

محمد حسین قربانی نماینده مردم آستانه در مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون بهداشت و رئیس فراکسیون مبارزه با دخانیات مجلس در مناظره تلویزیونی درباره دخانیات در پاسخ به اظهارات عجیب نجفی رییس سازمان میراث فرهنگی درباره مصرف قلیان توسط بانوان گفت: هر نوع گفته ای که باعث گسترش مصرف دخانیات شود، جرم محسوب می شود و آقای نجفی برای این گفته ها حتما باید احضار، جریمه یا حتی جلب شود.

نجفی بخاطر تبلیغ دخانیات طبق قانون باید جریمه یا حتی جلب شود

به گزارش ۸دی نیوز، محمد حسین قربانی نماینده مردم آستانه در مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون بهداشت و رئیس فراکسیون مبارزه با دخانیات مجلس در مناظره تلویزیونی درباره دخانیات به صحبتهای اخیر نجفی واکنش نشان داد.

وی در پاسخ به اظهارات عجیب نجفی رییس سازمان میراث فرهنگی درباره مصرف قلیان توسط بانوان گفت: آقای نجفی اگر تصور می‌کند با آزاد شدن مصرف قلیان در اماکن عمومی و منع محدودیتها گردشگری در کشور رونق می‌گیرد باید بداند که تجربه کشورهای دیگر هم نشان داده است که افزایش مصرف دخانیات عامل مهم افزایش بزهکاری در کشورهاست که خود مانعی برای توسعه توریسم است.

بر اساس قانون طرح مبارزه با مصرف دخانیات، هر نوع گفته ای که باعث گسترش مصرف دخانیات شود، جرم محسوب می شود و آقای نجفی برای این گفته ها حتما باید احضار، جریمه یا حتی جلب شود.

GHORBANI

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
جوادعبدی
باریک الله دکترقربانی
در حاشیه