آفتاب یزد! جدی بگیرید؛ توهین به اهالی فرهنگ و هنر برازنده مطبوعات نیست

بازیگر سینما و تلویزیون با بیان اینکه هنرمندان همانند سایر اقشار جامعه حق اظهار نظر دارند، خطاب به مسئول روزنامه آفتاب یزد، گفت: توهین به اهالی فرهنگ و هنر ماهیت . برازنده مطبوعات نیست، مگر شما می توانید آینده توافقات را ترسیم کنید؟

آفتاب یزد! جدی بگیرید؛ توهین به اهالی فرهنگ و هنر برازنده مطبوعات نیست

به گزارش ۸دی نیوز، مهران رجبی در گفت و گو با «دیارباران» در واکنش به توهین روزنامه آفتاب یزد به بهنوش بختیاری در پی اظهار نظر این بازیگر در مورد مذاکرات هسته ای، اظهار کرد: هنرمندان و در مجموع اهالی فرهنگ و هنر همانند سایر اقشار جامعه حق اظهار نظر دارند و نقدی بر شیوه نقد سیاسی آنها وارد نیست.

بی ادبی برازنده مطبوعات نیست

وی با انتقاد شدید از توهین و تمسخر بهنوش بختیاری در روزنامه آفتاب یزد، گفت: «روزنامه آفتاب یزد! خطاب به شما می گویم، جدی بگیرد، توهین به اهالی فرهنگ و هنر ماهیت مطبوعات نیست، مگر شما می توانید آینده توافقات را ترسیم کنید؟»

بازیگر سینما و تلویزیون با تاکید بر اینکه بی ادبی برازنده مطبوعات نیست، اضافه کرد: متاسفانه شاهد این بی اخلاقی ها در مطبوعات داخلی هستیم که گاهی به هنرمند و گاهی نسبت به ورزشکاران اینگونه بی ادبی ها را انجام می دهند، این موضوع آنها را از رسالت کاری خود دور می کند و ساختاری غیر ارزشی به آنها می بخشد.

در جریان مذاکرات باید به بیانات رهبر انقلاب استناد کرد

رجبی در خاتمه در تشریح توافقات هسته ای با بیان اینکه هنوز در جریان توافق هسته ای ایران و شش دولت مذاکره کننده اتفاقی نیفتاده است، اظهار کرد: در این راستا باید به بیانات مقام معظم رهبری استناد کرد که فرموده اند دشمن در هیچ شرایطی قابل اعتماد نیست.

به گزارش «دیارباران»، بهنوش بختیاری در یک برنامه رادیویی گفته بود:”دوست دارم جامعه شناسی بخوانم تا مثلا بعد از توافق هسته ای سریع ذوق زده نشوم و به عواقب و آینده آن فکرکنم، مثلا درباره اینکه بعد از ترکمنچای چه اتفاقی افتاد!” این جملات توسط این بازیگر سینما و تلویزیون به مذاق روزنامه های زنجیره ای خوش نیامد و او را به باد انتقاد گرفتند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه